Сьогодні для потреб ЗСУ використовують позашляховики різних марок. Зустрічаються з-поміж них і наші вітчизняні «Волинянки». Цей ЛуАЗ-969М днями був помічений на одній із київських стоянок. Машину, скоріш за всього, недавно було передано до тероборони – крім камуфляжу вона отримала характерні чорні таблички під номерні знаки та сині стрічки для розпізнавання свій чужий.
З цікавих доробок відзначимо подовжений капот, що добре видно по середній його частині, зі збереженням решітки радіатору. Це зроблено для заміни двигуна на більш потужний агрегат з водяним охолодженням. Рідним мотором для ЛуАЗ-969М є 40-сильний «повітряник» МеМЗ 969А.
Цікаво, що ще в 90-ті роки були збудовані експериментальні «ЛуАЗики» з дизельним агрегатом Lombardini, а також із дизелем Заводу імені Малишева – танковим пусковим двигуном. На жаль ці машини так і не стали масовими.
Армійська «Волинь», показана на фото, також отримала колеса збільшеного розміру, під які видозмінили колісні арки. Привертають увагу і нові, більш потужні передні та задні бампери та пороги, посилені сталевим профілем.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…