Обов’язкова сертификація автоцистерн, яку було запроваджено у вересні поточного року, суттєво ускладнює, а іноді й унеможливлює доставку пального.
Зі слів трейдерів, сертифікат необхідний для отримання свідоцтва про допущення автоцистерн до перевезення небезпечних вантажів. Однак отримати його наразі дорого і проблематично.
«МВС акредитувало тільки 4 компанії. Одна в Маріуполі, друга — в Миколаєві, третя — в Одесі, четверта — у Києві», — каже один з трейдерів.
За словами експертів, дві компанії просто фізично за короткий термін не зможуть забезпечити потреби всього українського флоту газовозів і бензовозів, який за останній час ще й збільшився вдвічі.
Як стало відомо, витрати на сертифікацію однієї автоцистерни складають біля 55-60 тис. грн, не враховуючи окремо витрат на дегазацію, транспортних витрат на доставку автоцистерн, фактичного простою цих автоцистерн протягом майже календарного місяця.
Через таку ситуацію члени Української асоціації скрапленого газу (УАСГ) вже звернулися до Кабінету міністрів і МВС із проханням призупинити наказ МВС України від 09.09.2022 р. №569, яким, власне, й було запроваджено новації, на строк дії воєнного стану або до його скасування.
Від перегріву двигуна в автомобілі ніхто з водіїв не застрахований. Дана неприємність може раптово трапитись…
Тиск, який останніми роками створюється електрокарами та гібридами на дизельні авто, просто неймовірний. Однак цей…
Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…
Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…
Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…
Марка Smart, суббренд німецької Mercedes-Benz та китайської Geely, активно тестує свою нову модель компактного електромобіля.…