Обов’язкова сертификація автоцистерн, яку було запроваджено у вересні поточного року, суттєво ускладнює, а іноді й унеможливлює доставку пального.
Зі слів трейдерів, сертифікат необхідний для отримання свідоцтва про допущення автоцистерн до перевезення небезпечних вантажів. Однак отримати його наразі дорого і проблематично.
«МВС акредитувало тільки 4 компанії. Одна в Маріуполі, друга — в Миколаєві, третя — в Одесі, четверта — у Києві», — каже один з трейдерів.
За словами експертів, дві компанії просто фізично за короткий термін не зможуть забезпечити потреби всього українського флоту газовозів і бензовозів, який за останній час ще й збільшився вдвічі.
Як стало відомо, витрати на сертифікацію однієї автоцистерни складають біля 55-60 тис. грн, не враховуючи окремо витрат на дегазацію, транспортних витрат на доставку автоцистерн, фактичного простою цих автоцистерн протягом майже календарного місяця.
Через таку ситуацію члени Української асоціації скрапленого газу (УАСГ) вже звернулися до Кабінету міністрів і МВС із проханням призупинити наказ МВС України від 09.09.2022 р. №569, яким, власне, й було запроваджено новації, на строк дії воєнного стану або до його скасування.
Поради з безпеки на дорозі часто стосуються використання пасків безпеки та дотримання швидкісного режиму, проте…
Для більшості водіїв, які проводять значний час у міських заторах, економічність автомобіля є важливим фактором.…
Відомий автомеханік і YouTube-блогер Скотті Кілмер попередив водіїв про ризики використання певного палива для автомобілів.…
Витрата палива автомобіля - важливий аспект, який впливає не тільки на ваш гаманець, а й…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Видання GO поспілкувалося з низкою автомобільних професіоналів, які…
Чимало автолюбителів прагнуть поліпшити зовнішній вигляд своїх автомобілів, вдаючись до встановлення коліс більшого діаметра. Однак…