Обов’язкова сертификація автоцистерн, яку було запроваджено у вересні поточного року, суттєво ускладнює, а іноді й унеможливлює доставку пального.
Зі слів трейдерів, сертифікат необхідний для отримання свідоцтва про допущення автоцистерн до перевезення небезпечних вантажів. Однак отримати його наразі дорого і проблематично.
«МВС акредитувало тільки 4 компанії. Одна в Маріуполі, друга — в Миколаєві, третя — в Одесі, четверта — у Києві», — каже один з трейдерів.
За словами експертів, дві компанії просто фізично за короткий термін не зможуть забезпечити потреби всього українського флоту газовозів і бензовозів, який за останній час ще й збільшився вдвічі.
Як стало відомо, витрати на сертифікацію однієї автоцистерни складають біля 55-60 тис. грн, не враховуючи окремо витрат на дегазацію, транспортних витрат на доставку автоцистерн, фактичного простою цих автоцистерн протягом майже календарного місяця.
Через таку ситуацію члени Української асоціації скрапленого газу (УАСГ) вже звернулися до Кабінету міністрів і МВС із проханням призупинити наказ МВС України від 09.09.2022 р. №569, яким, власне, й було запроваджено новації, на строк дії воєнного стану або до його скасування.
Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…
Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…
Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…
Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…
Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…
Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…