Легалізацію «єврономерів» в Україні запропонували доручити напівдержавній структурі, яка об’єднає МВС, ГФС і громадські організації. Також є плани провести перепис нерозмитнених авто і людей, які планують їх придбати. Що це дасть звичайним власникам «блях», дізналися журналісти Autonews.ua.
Громадські активісти кажуть: оскільки на легалізацію «єврономерів» держава дає півроку, то неважко уявити, що творитиметься на кордоні, якщо зараз заради «пересічки» на пункті пропуску потрібно відстояти за 6-12 годин. Будуть конфлікти і бійки. Як результат – з’являться шахраї. Допомогти уникнути цього і повинна нова організації.
«Ідея перенаправити потік людей у таку структуру виникла в ході обговорення з Комітетом Ніни Южаніної. У неї будуть входити як представники ЗМІ, МВС, митниці, так і представники «єврономерів». Людина буде звертатися, йому будуть пояснювати алгоритм, які документи необхідні для розмитнення, консультувати. Це дозволить контролювати і впорядкувати процес та уникнути звинувачень влади та громадських організацій в корумпованості процесу», – пояснює Autonews.ua один з керівників «АвтоЄвроСили» Олег Ярошевич.
За його словами, зараз активісти домагатимуться права розмитнювати автомобілі взагалі не виїжджаючи на кордон, а звертаючись до місцевих відділення митниці.
А ось реєстр всіх господарів «блях» потрібен для того, щоб вести переговори з владою. Справа в тому, що цифри, скільки їх в Україні, дуже різняться. Влада каже – 315 тис., активісти кажуть – 3,5 млн. Активісти стверджують, що цифра чиновниками знижується свідомо, щоб нівелювати значимість думки опонентів і завищувати ставки розмитнення. А якщо підрахунок покаже, що їх в 10 разів більше, це дозволить «євробляхерам» запропонувати більш вигідні для себе умови, при цьому не залишивши скарбницю порожньою.
«Реєстр дасть можливість зробити економічну оцінку як кількості автомобілів на території України, так і окремо тих, хто хоче придбати такі автомобілі. Це дасть нам розуміння для того, щоб завтра визначати ставки», – стверджує Олег Ярошевич.
Зростання цін і падіння рівня доходів змушує українських автомобілістів шукати більш економні рішення на ринку.…
Далекі поїздки здатні піднести неприємні сюрпризи будь-якому автомобілісту. Саме тому до них потрібно готуватися ретельніше,…
Деякі автомобілісти іноді помічають на приладовій панелі автомобіля активацію дивного індикатора «EPC». При цьому багато…
Японська компанія Toyota славиться своїми надійними автомобілями. Гібридні версії не є винятком. Недоліком таких машин…
Використання шипованої гуми взимку дає цілу низку переваг водіям, але також має кілька недоліків, включно…
Незважаючи на те, що автомобільні технології розвиваються стрімкими темпами, проблема їзди з піднятим стоянковим гальмом,…