Categories: Новини

В Україні створять єдину базу «євроблях»

Легалізацію «єврономерів» в Україні запропонували доручити напівдержавній структурі, яка об’єднає МВС, ГФС і громадські організації. Також є плани провести перепис нерозмитнених авто і людей, які планують їх придбати. Що це дасть звичайним власникам «блях», дізналися журналісти Autonews.ua.

Громадські активісти кажуть: оскільки на легалізацію «єврономерів» держава дає півроку, то неважко уявити, що творитиметься на кордоні, якщо зараз заради «пересічки» на пункті пропуску потрібно відстояти за 6-12 годин. Будуть конфлікти і бійки. Як результат – з’являться шахраї. Допомогти уникнути цього і повинна нова організації.

«Ідея перенаправити потік людей у таку структуру виникла в ході обговорення з Комітетом Ніни Южаніної. У неї будуть входити як представники ЗМІ, МВС, митниці, так і представники «єврономерів». Людина буде звертатися, йому будуть пояснювати алгоритм, які документи необхідні для розмитнення, консультувати. Це дозволить контролювати і впорядкувати процес та уникнути звинувачень влади та громадських організацій в корумпованості процесу», – пояснює Autonews.ua один з керівників «АвтоЄвроСили» Олег Ярошевич.

За його словами, зараз активісти домагатимуться права розмитнювати автомобілі взагалі не виїжджаючи на кордон, а звертаючись до місцевих відділення митниці.

А ось реєстр всіх господарів «блях» потрібен для того, щоб вести переговори з владою. Справа в тому, що цифри, скільки їх в Україні, дуже різняться. Влада каже – 315 тис., активісти кажуть – 3,5 млн. Активісти стверджують, що цифра чиновниками знижується свідомо, щоб нівелювати значимість думки опонентів і завищувати ставки розмитнення. А якщо підрахунок покаже, що їх в 10 разів більше, це дозволить «євробляхерам» запропонувати більш вигідні для себе умови, при цьому не залишивши скарбницю порожньою.

«Реєстр дасть можливість зробити економічну оцінку як кількості автомобілів на території України, так і окремо тих, хто хоче придбати такі автомобілі. Це дасть нам розуміння для того, щоб завтра визначати ставки», – стверджує Олег Ярошевич.

Recent Posts

Недорогі та економічні автомобілі: ТОП-10 бюджетних моделей з меншою витратою палива

Зростання цін і падіння рівня доходів змушує українських автомобілістів шукати більш економні рішення на ринку.…

18.10.2024

Що обов’язково потрібно покласти в багажник автомобіля перед далекою поїздкою: порада механіка

Далекі поїздки здатні піднести неприємні сюрпризи будь-якому автомобілісту. Саме тому до них потрібно готуватися ретельніше,…

18.10.2024

Індикатор EPC в автомобілі: що він означає і чи можна з ним їздити

Деякі автомобілісти іноді помічають на приладовій панелі автомобіля активацію дивного індикатора «EPC». При цьому багато…

18.10.2024

Кращі гібридні автомобілі Toyota: ТОП-10 надійних моделей з пробігом

Японська компанія Toyota славиться своїми надійними автомобілями. Гібридні версії не є винятком. Недоліком таких машин…

18.10.2024

Три робочих способи усунути шум від шипованої гуми: водіям на замітку

Використання шипованої гуми взимку дає цілу низку переваг водіям, але також має кілька недоліків, включно…

18.10.2024

Катастрофічні наслідки: автомеханік розповів, що буде після їзди з піднятим «ручником»

Незважаючи на те, що автомобільні технології розвиваються стрімкими темпами, проблема їзди з піднятим стоянковим гальмом,…

18.10.2024