Новини

Українцям розповіли, які автомобілі підлягають обов’язковому техогляду

На сайті Головного сервісного центру МВС пояснили, що таке технічний контроль та хто саме має його проходити.

Які транспортні засоби підлягають обов’язковому технічному огляду?

Транспортні засоби, які приймають участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами МВС України, підлягають обов’язковому технічному контролю.

Які транспортні засоби не підлягають обов’язковому техогляду?

– легкові авто усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них ТЗ – незалежно від строку експлуатації;

– легкові авто, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них – із строком експлуатації до двох років.

– технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України».

Що передбачає обов’язковий техогляд?

Обов’язковий техогляд транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану авто, а саме:

– системи гальмового і рульового керування;

– зовнішніх світлових приладів;

– пневматичних шин та коліс;

– світлопропускання скла;

– газобалонного обладнання (за наявності);

– інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.

Порядок проведення обов’язкового техогляду та обсяги перевірки технічного стану ТЗ визначає Кабмін.

З якою періодичністю треба проходити обов’язковий техогляд?

– для легкових авто, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років – кожні два роки;

– для вантажних машин вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації – щороку;

– для автобусів та спеціалізованих ТЗ, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік.

Recent Posts

Названо 6 азіатських автомобілів, від купівлі яких варто утриматися

Азіатські автомобілі часто славляться своєю надійністю та високою якістю. Однак не всі моделі та марки…

20.05.2024

Шість ознак того, що пора міняти ремінь ГРМ в автомобілі

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) відіграє ключову роль у роботі двигуна автомобіля, забезпечуючи синхронізацію роботи клапанів…

20.05.2024

Названо марки автомобілів, від яких краще триматися подалі у 2024 році

Купівля люксового автомобіля часто асоціюється з високим рівнем комфорту, продуктивності та статусу. Однак не всі…

20.05.2024

Водіям розкрили секретну кнопку, яка рятує життя в екстреній ситуації

Кожен водій має бути готовим до екстрених ситуацій, які можна передбачити заздалегідь. Серед таких можна…

20.05.2024

Ламаються дуже швидко: названо найгірші електромобілі для купівлі у 2024 році

Електрифікація автомобільної індустрії відбувається високими темпами, на ринку вже присутня величезна кількість авто на електричній…

20.05.2024

Який “автомат” в автомобілі вважається найнадійнішим: не гірше за “механіку”

Серед автомобілістів є думка, що автоматична трансмісія, хоч і зручна в експлуатації, але обов'язково вкрай…

20.05.2024