У мережі показали світлини рідкісного позашляхового пікапа ГАЗ М-73 “Українець”, який розроблявся у 1950-х роках, інформує Hyser.
На початку 1950-х років перший секретар ЦК КПРС Микита Хрущов дав завдання розробити легкий позашляховик для сільського господарства.
Над розробкою інноваційного автомобіля працювали на Горьківському автозаводі (ГАЗ).
Перші тестові прототипи ГАЗ М-73 були виготовлені у 1954 році. Легкий позашляховик отримав неофіційну назву “Українець”. Пікап отримав власний кузов та ходову частину. А от електрообладнання та двигун запозичили у автомобіля “Москвич-402”.
Були створені два варіанта прототипів в кузовах купе та пікап. Розробники вважали, що автомобіль в кузові купе підходить для сільських керівників, а в кузові пікап для механіків і фермерів.
Автомобіль ГАЗ М-73 мав чудові можливості на бездоріжжі, так як відрізнявся короткою колісною базою і міг проїхати навіть по найсуворішому бездоріжжю. Крім того машина важила трохи більше ніж 1000 кг, що не дозволяло їй застрягти у бруді.
На жаль модель ГАЗ М-73 “Українець” так і не пішла у серійне виробництво. Однак технології цього автомобіля лягли в основу авто “Москвич-410”, який з’явилася через кілька років.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…