У Європі дуже багато людей не сприймають всерйоз старість і продовжують жити повним життям на пенсії. Це стосується, зокрема, автомобілістів, які не поспішають відмовлятися від задоволення особисто водити свою машину. Журналісти німецького журналу Apotheken Umschau поцікавилися в експертів, наскільки правильно і безпечно так чинити в похилому віці.
Читайте також: 34 тисячі штрафу і позбавлення прав: водіям готують суворе покарання за одне нове порушення
Віце-президент Німецької ради з безпеки дорожнього руху в Берліні Зігфрід Брокманн зазначив, що наявні в Євросоюзі дискусії щодо посилення вимог до водіїв від 70 років є передчасними. Істотний ризик аварій зростає лише після 75 років, стверджує експерт. Водночас він наголошує, що вікові процеси в кожного індивідуальні й не обов’язково настають за певного віку.
Лікарка Інгрід Деншель погоджується з Брокманном, звертаючи увагу, що стан здоров’я кожної людини може бути різним. Відповідно і її здатність правильно реагувати на екстрені ситуації на дорозі також є індивідуальною. При цьому навіть із певними проблемами зі здоров’ям відмовлятися від керування автомобілем не варто, впевнена лікарка. Вона рекомендує просто утриматися від тривалих поїздок.
Психологиня Катя Шляйніц звертає увагу, що навіть після 75 років чимало автомобілістів продовжують упевнено і
Не кожен дизель варто купувати з пробігом. Але є винятки, які не розсипаються після 300…
Вартісні аксесуари в авто – не завжди про комфорт. Часто – це спроба обійти штраф.…
У Японії покарати можуть не лише водія. Навіть пасажир ризикує опинитись за ґратами, якщо добровільно…
Турбований двигун – це не просто швидкість. Це механізм, що працює під тиском і при…
Mazda оновила свій популярний кросовер CX-5 – тепер він довший, ширший і з новим екраном…
Вибір реєстратора – як мінне поле. На прилавках – від 1000 гривень до 15 тисяч.…