У світі автомобілів дизельні двигуни довгий час вважалися одними з найнадійніших і найекономічніших. Однак не всі дизельні агрегати рівні за якістю та надійністю. Деякі моделі стикаються з серйозними проблемами, які можуть призвести до високих витрат на ремонт і обслуговування. Експерти видання “Автосвіт” пропонують розглянути 10 дизельних двигунів, яких слід уникати під час купівлі вживаного автомобіля.
1.4 TDI – VW Group (1999-2010)
Моделі Volkswagen (Polo, Golf, Jetta, Passat), оснащені 1.4 TDI двигунами, стикаються з серйозними проблемами з паливною системою і механізмом уприскування, що може призвести до виходу з ладу двигуна.
2.0 і 2.2 D-4D – Toyota (2005-2015 рр.)
Двигуни D-4D, що встановлюються на деякі моделі Toyota (Corolla, Avensis, RAV4), схильні до проблем з турбонаддувом і системою охолодження, що може призвести до серйозних поломок і високих витрат на ремонт.
2.0 TDDi / TDCi – Ford (2000-2007 рр.)
Дизельні двигуни Ford TDDi / TDCi страждають від проблем з форсунками і системою впорскування палива, що може призвести до зниження продуктивності і збільшення витрати палива. Встановлювалися на моделі Ford Focus, Mondeo, Transit.
2.0 TDI PD – VW Group (2003-2012 рр.)
Ці двигуни відомі своєю ненадійністю і частими поломками системи впорскування палива, що робить їх невигідним вибором для покупки. Використовувалися в моделях Volkswagen Golf, Passat, Audi A3, A4.
2.0 D – BMW (з 1998 р.)
Дизельні двигуни BMW 2.0 D часто стикаються з проблемами з системою впорскування палива і турбонаддувом, що може призвести до серйозних поломок і високих витрат на ремонт. Їх можна знайти під капотом BMW 3 Series, 5 Series, X3, X5.
2.0 d – Subaru (з 2008 р.)
Двигуни Subaru 2.0 d мають проблеми з турбонаддувом і системою охолодження, що робить їх ненадійним вибором для покупки. Ці мотори використовувалися при складанні Subaru Legacy, Outback, Forester.
2.1 CDI (OM651) – Mercedes (з 2008 р.)
Двигуни Mercedes OM651 страждають від проблем з форсунками і системою охолодження, що може призвести до серйозних поломок і високих витрат на ремонт. Їх можна побачити на Mercedes C-Class, E-Class, GLC.
2.5 TDI V6 – VW Group (1997-2007)
Двигуни VW Group 2.5 TDI V6 схильні до проблем з турбонаддувом і системою охолодження, що робить їх ненадійним вибором для покупки. Такі агрегати ставилися на Volkswagen Transporter, Touareg, Audi A6, A8.
2.7 TD V6 – Ford / PSA (2003-2010 рр.)
Дизельні двигуни Ford / PSA 2.7 TD V6 мають проблеми з турбонаддувом і системою охолодження, що робить їх ненадійним вибором для купівлі. Їх використовували у Ford Galaxy, Citroën C6, Peugeot 607.
V10 TDI – Volkswagen (2002-2009 рр.)
Двигуни V10 TDI, встановлювані на деякі моделі Volkswagen, страждають від серйозних проблем із системою впорскування палива і турбонаддувом, що робить їх ненадійним вибором для купівлі. Моторами комплектували Volkswagen Touareg, Audi Q7, Porsche Cayenne.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…