Лояльність до бренду – це важливий фактор при виборі вживаного автомобіля, і вона може сказати багато про якість, надійність і задоволеність власників. Нещодавнє дослідження CarMax надало цікаві дані про те, які марки та моделі є найбільш і найменш популярними серед покупців вживаних автомобілів.
Дослідження показало, що кожен п’ятий водій обирає для себе ту саму марку, до якої належав їхній попередній автомобіль. Це говорить про залежність автомобілістів від позитивного досвіду в минулому.
Серед брендів лідерство захопила Toyota. 28,5% власників автомобілів японської марки шукали на вторинному ринку машини саме цього бренду. До п’ятірки брендів із найлояльнішими клієнтами увійшли також Mercedes, Lexus, RAM і Tesla. Найменше автомобілісти хочуть знову мати справу з такими марками, як Chrysler, Dodge і Kia.
Серед конкретних моделей найбільш стабільний попит має Toyota Prius, 38,1% власників якої готові знову сісти за кермо аналогічного авто. До ТОП-5 також увійшли Mercedes ML 350, Ford F-250, Lexus RX та ES. Chevrolet Corvette, яка була в минулому незмінним лідером рейтингу, навіть не потрапила до списку.
Варто також зазначити, що серед автомобілістів значно зросла лояльність до кросоверів і позашляховиків. Зараз цей показник становить 71,1%, що на 10% більше, ніж було шість років тому.
Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…