Лояльність до бренду – це важливий фактор при виборі вживаного автомобіля, і вона може сказати багато про якість, надійність і задоволеність власників. Нещодавнє дослідження CarMax надало цікаві дані про те, які марки та моделі є найбільш і найменш популярними серед покупців вживаних автомобілів.
Дослідження показало, що кожен п’ятий водій обирає для себе ту саму марку, до якої належав їхній попередній автомобіль. Це говорить про залежність автомобілістів від позитивного досвіду в минулому.
Серед брендів лідерство захопила Toyota. 28,5% власників автомобілів японської марки шукали на вторинному ринку машини саме цього бренду. До п’ятірки брендів із найлояльнішими клієнтами увійшли також Mercedes, Lexus, RAM і Tesla. Найменше автомобілісти хочуть знову мати справу з такими марками, як Chrysler, Dodge і Kia.
Серед конкретних моделей найбільш стабільний попит має Toyota Prius, 38,1% власників якої готові знову сісти за кермо аналогічного авто. До ТОП-5 також увійшли Mercedes ML 350, Ford F-250, Lexus RX та ES. Chevrolet Corvette, яка була в минулому незмінним лідером рейтингу, навіть не потрапила до списку.
Варто також зазначити, що серед автомобілістів значно зросла лояльність до кросоверів і позашляховиків. Зараз цей показник становить 71,1%, що на 10% більше, ніж було шість років тому.
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…