Лояльність до бренду – це важливий фактор при виборі вживаного автомобіля, і вона може сказати багато про якість, надійність і задоволеність власників. Нещодавнє дослідження CarMax надало цікаві дані про те, які марки та моделі є найбільш і найменш популярними серед покупців вживаних автомобілів.
Дослідження показало, що кожен п’ятий водій обирає для себе ту саму марку, до якої належав їхній попередній автомобіль. Це говорить про залежність автомобілістів від позитивного досвіду в минулому.
Серед брендів лідерство захопила Toyota. 28,5% власників автомобілів японської марки шукали на вторинному ринку машини саме цього бренду. До п’ятірки брендів із найлояльнішими клієнтами увійшли також Mercedes, Lexus, RAM і Tesla. Найменше автомобілісти хочуть знову мати справу з такими марками, як Chrysler, Dodge і Kia.
Серед конкретних моделей найбільш стабільний попит має Toyota Prius, 38,1% власників якої готові знову сісти за кермо аналогічного авто. До ТОП-5 також увійшли Mercedes ML 350, Ford F-250, Lexus RX та ES. Chevrolet Corvette, яка була в минулому незмінним лідером рейтингу, навіть не потрапила до списку.
Варто також зазначити, що серед автомобілістів значно зросла лояльність до кросоверів і позашляховиків. Зараз цей показник становить 71,1%, що на 10% більше, ніж було шість років тому.
Проїзд на червоне світло світлофора в Україні вважається одним із найсерйозніших порушень правил дорожнього руху.…
Заправка автомобіля "до повного" бака в спекотну погоду може спричинити низку серйозних проблем і навіть…
Топове спортивне купе E-Tech 4×4 300 HP поповнило лінійку флагманського Renault Rafale 2024 модельного року.…
Автоматичні системи фіксації дорожнього руху вже стали звичними в низці регіонів України. У зв'язку з…
Покарання за нетверезе водіння в Україні вкрай суворе. Уже вперше водія, якого викриють на керуванні…
Відомий британський автомеханік Шервуд Кук-молодший поділився з водіями думкою з приводу купівлі старих машин. Експерт…