Новини

Не пройдуть і 150 тисяч: названо 10 автомобілів, які занадто часто ламаються

При виборі автомобіля важливо враховувати його надійність і довговічність, щоб уникнути неприємних сюрпризів у майбутньому. Власники можуть зіткнутися з несподіваними проблемами і дорогими ремонтами, особливо після подолання рубежу в 150 000 кілометрів. Для допомоги в ухваленні усвідомленого рішення про покупку, експерти GoBankingRates підготували список автомобілів, на які варто звернути увагу через їхню схильність до поломок.

Nissan Altima: Цей седан середнього розміру, хоч і відомий своїм комфортом і передовими функціями безпеки, має проблеми з безступінчастою трансмісією, особливо після 150 000 кілометрів.

BMW 3 Серії: Хоча BMW 3 серії привертає увагу своєю спортивною динамікою та якісним інтер’єром, він може потребувати дорогого обслуговування двигуна та електроніки після досягнення позначки у 150 000 кілометрів.

Land Rover Discovery: Незважаючи на свою красу, Land Rover Discovery має проблеми з пневматичною підвіскою, електрообладнанням і трансмісією, що може призвести до серйозних витрат на ремонт.

Fiat 500: Цей компактний міський автомобіль, хоч і має стиль і маневреність, часто стикається з проблемами двигуна, такими як витоки масла, що збільшує вартість його обслуговування.

Jeep Wrangler: Культовий позашляховик, хоча і забезпечує надійність на бездоріжжі, схильний до корозії і проблем з рульовим керуванням, що може потребувати серйозного ремонту.

Ford Fiesta: Економічний і маневрений, Ford Fiesta іноді стикається з проблемами трансмісії та електрики, що робить його ненадійним вибором після подолання позначки в 150 000 кілометрів.

Chrysler 200: Цей седан середнього розміру, хоча і привертає увагу своїм дизайном і комфортом, вимагає частих ремонтів двигуна, трансмісії та електроніки, особливо при невеликому пробігу.

Volkswagen Tiguan: Відомий своїм стильним дизайном і зручністю, Volkswagen Tiguan часто стикається з проблемами трансмісії після подолання рубежу в 150 000 кілометрів.

Mini Cooper: Цей компактний автомобіль, популярний через свою індивідуальність, може мати проблеми з витоками оливи, турбонаддувом, підвіскою та електрикою, що може стати дорогим.

Tesla Model S: Незважаючи на передові технології та вражаюче прискорення, Tesla Model S потребує значних інвестицій у заміну акумулятора після подолання рубежу в 150 000 кілометрів.

Recent Posts

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025