Під час керування автомобілем з автоматичною коробкою передач (АКПП) суворо не рекомендується використовувати ліву ногу для гальмування. “Твоя МАШИНА” роз’яснює, чому це так.
Звичка і безпека: Водієві, який звик до механічної коробки передач (МКПП), використовувати ліву ногу для гальмування може бути небезпечно. У критичних ситуаціях він може неправильно реагувати, натискаючи лівою ногою занадто сильно на педаль гальма, що може спричинити різке і несподіване гальмування.
Ризик одночасного натискання на педалі: Використання лівої ноги для гальмування підвищує ризик одночасного натискання на педалі гальма і газу, що може призвести до непередбачуваної поведінки автомобіля та аварійних ситуацій.
Втома та контроль: Перемикання між правою та лівою ногою для керування автомобілем може призвести до стомлення та погіршення контролю над транспортним засобом, особливо в умовах інтенсивного руху або на незвичних дорогах.
Ергономіка та дизайн автомобіля: Автомобілі з АКПП розроблені з урахуванням використання правої ноги для гальмування. Розташування педалей та інші елементи керування адаптовані під цей принцип, що робить використання лівої ноги незручним і неефективним.
Використання лівої ноги для гальмування на автомобілях з АКПП може становити небезпеку як для водія, так і для оточуючих учасників дорожнього руху. Тому водіям слід суворо дотримуватися звичної та безпечної практики використання правої ноги для гальмування.
Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер закликав водіїв постійно стежити за технічним станом своїх автомобілів. Серед…
Надійність і довговічність завжди є одними з найважливіших якостей при виборі автомобіля. Не секрет, що…
У США задумалися про дивний жест поліцейських, які зупиняють автомобіль порушника на дорозі. На численних…
В Україні переважно вважається, що миття машини - справа суто естетична. Мовляв, їздити на брудному…
В Україні поширена практика, коли водії автомобілів кидають їх на стоянці з поверненими колесами. Вважається,…
В Україні суди стали частіше відмовляти у штрафах для водіїв за порушення швидкісного режиму. Йдеться…