Українські далекобійники міжнародних рейсів стикаються з проблемами з територіальними центрами комплектування (ТЦК і СП) після повернення в Україну. Як повідомили в Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України (АсМАП), воєнкоми затримують водіїв просто на трасі, відправляючи одразу у військові частини або навчальні центри.
Компанії-перевізники скаржаться, що співробітники ТЦК спільно з поліцією стоять на дорогах на в’їзді в Україну і зупиняють фури з водіями, які повернулися в країну. Їм пропонують проїхати у військкомат нібито для уточнення даних. Після цього чоловіки “зникають”, будучи змушеними кидати машини просто на дорозі. Деякі водії змогли вийти на зв’язок і повідомити роботодавцям, що їх примусили пройти ВЛК, після чого мобілізували і відправили у військові частини для проходження служби.
В Асоціації поскаржилися на дії співробітників ТЦК, які не беруть до уваги важливість міжнародних рейсів, а також відповідальність водіїв за збереження вантажів. Звернення з пропозицією припинити такі дії було направлено прем’єр-міністру Денису Шмигалю, до Міноборони та Мінінфраструктури.
Сучасні автомобілі оснащені безліччю функцій, які роблять їх більш безпечними і зручними у використанні. Однак…
Електромобілі стають дедалі популярнішими завдяки своїй екологічності, низьким експлуатаційним витратам і високій продуктивності. Якщо ви…
Надійна робота гальмівної системи - ключовий аспект безпеки будь-якого автомобіля. Несправності в цій системі можуть…
Азіатські автомобілі часто славляться своєю надійністю та високою якістю. Однак не всі моделі та марки…
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) відіграє ключову роль у роботі двигуна автомобіля, забезпечуючи синхронізацію роботи клапанів…
Купівля люксового автомобіля часто асоціюється з високим рівнем комфорту, продуктивності та статусу. Однак не всі…