Багато водіїв в Україні звикли їздити на своїх машинах доти, доки не загориться індикатор низького рівня пального в бензобаку. Видання MMR з посиланням на коментар автоінструктора пояснює, чому така поведінка шкодить автомобілю.
Зокрема, експерт звернув увагу, що активація сигналу низького рівня палива попереджає про ситуацію, коли в баку залишається бензину на 50-70 кілометрів шляху. При цьому оцінка може бути лише приблизною, оскільки в різних умовах витрата палива може бути різною. У підсумку можна заглохнути посеред дороги, не розрахувавши залишок пального.
Також наголошується, що паливний насос без наявності достатньої кількості бензину починає сильно страждати, захоплюючи повітря. Крім того, агрегат може перегрітися, оскільки охолоджується, зокрема, завдяки наявності навколо прохолодного палива. Експерт попереджає, що нестача бензину може ще призвести до пошкодження інших частин паливної системи, включно з форсунками.
Окремо автоінструктор наголосив на небезпеці конденсації вологи в порожньому паливному баку. І хоча небезпека появи іржі в паливних баках сучасних авто набагато нижча, ніж була в минулому, залишається проблема скупчування вологи в нижній частині бака, де розташований паливний насос. Це також може призвести до різного роду несправностей як паливної системи, так і двигуна.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…