Categories: Новини

Програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху досі не працює, – експерт

Від дати затвердження державної Програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху минуло три місяці. За цей час на дорогах загинуло 842 особи. Тільки чорна п’ятниця – 20 липня забрала життя 22 з них. Жодного заходу за Програмою урядом не реалізовано!

Про це у Facebook пише авто юрист Володимир Караваєв.

За словами експерта, народні депутати теж не квапляться.

«На погоджувальній нараді під час обговорення першочергових питань до нової сесії окремі лідери фракцій нагадали лише про необхідність впровадження автоматичної фіксації правопорушень та євробляхи».

Про інші питання, відображені в 37 зареєстрованих проектах, навіть не згадали, а це:

− утворення Дорожньої поліції;

− посилення безпечності перевезення дітей в автотранспортних засобах;

− посилення рівня користування ременями безпеки та мотошоломами;

− запровадження відповідальності пішоходів за користування засобами зв’язку під час перетину проїзної частини;

− забезпечення безпеки пасажирів під час перебування на зупинках;

− посилення захисту пільговиків від свавілля перевізників та водіїв громадського транспорту;

− посилення відповідальності за незаконне заволодіння транспортними засобами;

− удосконалення організації дорожнього руху для осіб, які рухаються в кріслах колісних;

− удосконалення механізму проведення оглядів водіїв на стан сп’яніння;

− посилення відповідальності за керування транспортними засобами в стані сп’яніння;

− недопущення ризиків та своєчасне визначення здатності водіїв (наявності захворювань і вад) до безпечного керування транспортними засобами;

− заборона обмеження дорожнього руху під час проїзду окремих осіб;

− зменшення заторів та розвантаження доріг шляхом миттєвого усунення перешкод після ДТП без постраждалих;

− спрощення порядку розгляду справ по ДТП у разі визнання провини одним з учасників;

− посилення контролю за безпекою автомобільних перевезень вантажів;

− удосконалення габаритно-вагового контролю;

− посилення відповідальності за порушення правил проїзду великовагових транспортних засобів;

− удосконалення обов’язкового технічного контролю;

− розбудова системи державного управління у сфері БДР.

Recent Posts

Механік пояснив, скільки часу двигун автомобіля може працювати на холостому ходу

У великих містах автомобілі частіше звичайного працюють на холостому ходу через високу завантаженість автодоріг і…

21.10.2024

Вартують кожної копійки: чотири електрокари, які прослужать довше, ніж ви думаєте

Сьогодні електромобілі в тренді, але багато автомобілістів все ще скептично ставляться до них, вважаючи їх…

21.10.2024

Як виявити скручений пробіг вживаного автомобіля перед покупкою

Не секрет, що більшість українських автомобілістів вважають за краще купувати машини на вторинному ринку. При…

21.10.2024

Розмитнення «євробляхи»: скільки потрібно заплатити українцям у 2024 році за ввезення автомобіля з ЄС

Переважна більшість українців сьогодні купує вживані, а не нові автомобілі. Причому, перевагу часто віддають машинам…

21.10.2024

Продаж автомобіля за довіреністю: чим він небезпечний для власника

Незважаючи на істотне спрощення процедури перереєстрації транспортних засобів в Україні, багато українців, як і раніше,…

21.10.2024

Інакше отримаєте штраф: вісім речей, які категорично не можна робити за кермом

Водіння автомобіля вимагає від керманича максимальної концентрації та відповідальності. Багато автомобілістів, особливо зі стажем, часто…

21.10.2024