Stellantis знову лякає – цього разу відкрито говорить про можливе згортання виробництва авто з ДВЗ. Новий керівник концерну, Антоніо Філоза, не став змінювати тон після відходу Карлоса Тавареса. Навпаки – заяви стали ще гучнішими.
Як пише Motor.es, у розмові з французькими журналістами директор бренду Alfa Romeo Жан-Філіп Імпарато визнав: якщо ЄС не перегляне норми щодо штрафів за викиди CO₂, компанія опиниться перед вибором. Або повний перехід на електрокари, або зупинка виробництва бензинових машин. І, як наслідок – закриття заводів.
«У мене два варіанти: або масово продавати електромобілі, або згорнути виробництво ДВЗ. А це означає – закриття фабрик», – сказав Імпарато.
Першою під загрозою може опинитися фабрика в Атессі, де збирають Fiat Ducato. Це найбільший завод фургонів у Європі. Із десятками тисяч робітників. Ситуація критична – доходи Maserati падають, проблема з подушками безпеки у Citroën і DS не вирішена, а штрафи можуть сягнути 2,5 млрд євро.
Stellantis тисне на Євросоюз. Але ризикує переграти – закрити завод легше, ніж відновити довіру клієнтів.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…