Німецькі автівки – як краватка з шовку. На вигляд – вишукано, а в ділі – давить. Блищать, ревуть, всі розтуляють рота на парковці. Але часто саме вони рвуть кишеню там, коли цього зовсім не чекаєш. І не тому, що бензин дорогий. Видання GO з посиланням на відомого автомеханіка Кріса Пайла називає чотири німці, які варто обходити стороною, бо вони вас розорять.
Почнемо з Golf GTI. Він виглядає, як хлопець із обкладинки: стильний, зухвалий, але їде, як хтось, хто вчився паркуватися по відео на YouTube. На трасі – кермо, як у старому вітрильнику. Б’є по нервах і бензобаку. А якщо щось ламається (а воно ламається), то готуй гаманець. В офіційних сервісах на заміну коробки чекають тижнями.
Porsche Cayenne GTS – це вже про тих, хто хоче блиск і швидкість. Потужний, розкішний, гучний. Але є нюанс: якщо вам зателефонують з СТО, краще сідайте. Ціни на запчастини такі, що навіть автосалони на троєщинському ринку нервово курять. А якщо шукати неоригінали – то їх ще знайти треба. Бо деякі деталі, схоже, штампують на Марсі.
Mercedes CLC – це вже стара школа. Виглядає непогано, поки не починає шепотіти щось під капотом. Проблеми з гальмами з’являються, коли їх найменше чекаєш. А перемикання передач іноді нагадує гру в лотерею – не знаєш, яка передача увімкнеться наступною. Ремонт? Тільки у «фірмових» – і нікуди не дінешся.
І, нарешті, Audi RS6 Avant. Універсал, але по документах – гоночний болід. Потужний, дорогий, блискучий. Купити такий дешевше – реально. Але тут працює проста математика: хтось до вас вже втомився його лагодити. І продав. Бо втома – теж витратна.
Звісно, кожне авто – це завжди трохи лотереї. Але у випадку з цими чотирма, шанс програти – відчутно вищий. Їх купують серцем, а ремонтують із калькулятором. Іноді – з валідолом.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…