Фото: Motor1
Mercedes підтвердив роботу над новим компактним SUV, який отримає робочу назву Little G. Його вже називають молодшим братом культового G-Class, але компанія вирішила відійти від початкових планів. Замість універсальної архітектури MMA, де могли б з’явитися бензинові й електричні версії, інженери створюють окрему рамну платформу, пише Motor1.
Цей підхід робить модель ближчою до класичного «Геліка», хоча вона буде меншою і дешевшою. Mercedes підкреслює, що вузли та деталі від G-Class не запозичуватимуть – машина матиме власні рішення. Рамна конструкція значно додає міцності. Це сигнал, що виробник орієнтується не лише на міський комфорт, а й на справжнє бездоріжжя.
Про силові установки інформації небагато. Відомо, що розглядають електричні варіанти, але після прохолодного старту EQ G-Class у Європі бренд може дати й бензинові чи гібридні версії. Це відкриває двері для ширшого кола покупців.
На офіційному тизері Mercedes показав силует нового позашляховика – короткий кузов, рубані лінії та характерна вертикальна оптика. Нагадує мініатюрну копію класичного «кубика».
Очікується, що серійний варіант представлять у найближчі роки. Тоді ж стане зрозуміло, чи зможе новачок повторити успіх старшого G-Class, який десятиліттями зберігає статус культового авто.
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…