Hyundai взялася за створення нового середньорозмірного пікапа, і керівник австралійського підрозділу Дон Романо обіцяє, що ця машина «знесе дах». Як пише Carscoops, модель дебютує орієнтовно у 2028 році.
Romano наголосив, що компанія не піде шляхом легкого копіювання: «Ми могли б просто взяти готову платформу, змінити емблему й випустити машину, але це не наш підхід. Ми хочемо зробити власний ute з унікальними технологіями». В Австралії словом «ute» називають пікапи з відкритим кузовом.
Інженери Hyundai працюють над новою гібридною установкою типу range-extender. Це означає, що електромотор буде основним рушієм, а бензиновий двигун підзаряджатиме батарею. Таку схему вже випробовують на інших проєктах Hyundai Group.
Автожурналіст із видання CarExpert Метт Кемпбел пояснив: «Hyundai хоче створити пікап, який зможе змагатися з Toyota Hilux і Ford Ranger не лише в Австралії, а й у США. Це нова сторінка для бренду».
Пікап матиме раму типу ladder-frame, подібну до тієї, що використовує Kia Tasman. Втім, Романо зазначив, що платформа не буде спільною з GM, хоча над проектом для Південної Америки компанії справді співпрацюють.
«Наше завдання – побудувати Hyundai з нуля. Якщо ми реалізуємо задум, це буде щось унікальне», – додав Романо.
Hyundai планує представити модель для глобального ринку через кілька років. Експерти очікують, що новинка конкуруватиме не лише з традиційними пікапами, а й з новими електричними моделями.
Для водіїв це може стати поворотним моментом. Уявіть українського фермера чи підприємця, який шукає вантажівку середнього розміру з меншими витратами пального. Гібридна система з розширювачем ходу цілком здатна знизити витрати до рівня міського кросовера.
Інженер-механік Олег Дяченко додає: «Якщо Hyundai втілить цей проєкт, він може стати каталізатором для нової хвилі гібридних пікапів. Це вигідно і бізнесу, і приватним водіям».
Hyundai входить у сегмент, де досі домінували Ford і Toyota. І схоже, що цього разу корейці не збираються залишатися на узбіччі.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…