BYD готує оновлення для свого найпопулярнішого електрокросовера – Atto 3, який у 2024 році став бестселером у Європі, пише Motor.es. Китайський виробник, здається, серйозно налаштований повернути позиції після тиску конкурентів Leapmotor і Chery.
Як повідомив портал paultan.org, у 2026 році модель отримає помітні зміни під капотом. Новий електромотор на 313 к.с. працюватиме разом із батареєю ємністю 74,9 кВт·год – на 24 % більшою, ніж нині. Це дасть змогу проїхати до 650 км за циклом CLTC або приблизно 530 км за стандартом WLTP.
Дизайн оновився частково. Передній бампер став стриманішим, фари залишили знайомий вигляд, а в задній частині з’явилася хром-вставка на стійці D. У салоні змінилися матеріали обробки, з’явився більший цифровий дисплей і нове підсвічування, що створює відчуття преміум-класу.
Інженер сервісного центру в Харкові, Олег Мірошниченко, пояснює:
«Перехід на 800-вольтову архітектуру означає швидшу зарядку – до 150 кВт. Так можна поповнити запас енергії майже на 80 % за пів години».
BYD також готує гібридну модифікацію DM-i. Її поява, за даними європейських дилерів, запланована ближче до 2027 року. Так бренд прагне зміцнити позиції у сегменті PHEV, де нині лідирують японські та корейські виробники.
Український контекст
За даними Укравтопром, частка китайських електрокарів на нашому ринку перевищила 30 %. BYD Atto 3 уже продають кілька імпортерів, а попит на доступні електрокросовери зростає. Якщо версія 2026 року дійде до України, вона може скласти конкуренцію популярним моделям.
Поради
Оновлений BYD Atto 3 готується стати сильнішим, швидшим і далекобійнішим. Якщо виробник вчасно виведе його на європейські та українські дороги, конкуренція серед електрокросоверів стане ще гострішою.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…