Корпорація «Богдан» закликає Верховну Раду невідкладно ухвалити законопроекти 8159 та 8160, які стосуються зменшення податкового навантаження на виробництво електротранспорту в Україні. Це сприятиме залученню міжнародних інвестицій у вітчизняний автопром, який на власних потужностях зможе виробляти електрокари світових брендів з доступною ціною для українців. Про це повідомляє прес-служба корпорації.
«Парламенту слід до новорічних «канікул» розглянути законопроекти, які покликані сприяти розвитку виробництва електротранспорту в країні. Важливо якнайшвидше впровадити пільги для підприємств, які зможуть розпочати безперебійне виробництво «зелених» автомобілів світових компаній. Україна має бути серед тих країн світу, які переходять на сучасний та екологічний транспорт», – зазначили у корпорації.
У «Богдані» наголошують, що вітчизняне виробництво значно зменшить ціну на електромашини і зробить їх доступними для українців. Також власне виробництво означатиме нові надходження до державного бюджету у вигляді податків з продажів і сприятиме збільшенню робочих місць на заводах.
Як відомо, законопроекти 8159 та 8160 передбачають імплементацію 15-річної стратегії розвитку ринку електрокарів, виробництва запчастин, батарей, самих електрокарів і електробусів в Україні.
У компанії «Богдан» наголошують, що Україна має всі можливості для виробництва електрокарів завдяки природним ресурсам та підприємствам. Так, у листопаді «Богдан» представив першу українську повністю електричну вантажівку, виготовлену для данської компанії Banke Electromotive. Після завершення сертифікації розпочнеться її серійний випуск у рамках масштабного контракту з європейською компанією.
Крім того, корпорація має досвід у виробництві екологічного громадського транспорту: електробус «Богдан А70100» успішно експлуатується у Чехії та Польщі. Крім того, цьогоріч «Богдан» передав французькій компанії Bluebus 12-метрові кузови для електробусів.
Серед українських водіїв часто зустрічаються застарілі «лайфхаки», що передаються з покоління в покоління. Деякі з…
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…