Найбільший в Україні виробник автобусів корпорація «Еталон» у другому кварталі 2019 року планує розпочати продажі своїх міжміських автобусів на базі екологічного стандарту Євро-6 на європейському ринку. Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив президент корпорації «Еталон» Володимир Бутко.
«Ми продовжуємо працювати над нашим автобусом на базі екостандарту Євро-6. Наші плани якнайшвидше закінчити сертифікацію здійснилися в межах нашої країни. Отримання сертифіката для європейських ринків затримується, і ми очікуємо його отримати в лютому … Я думаю, що в другому кварталі 2019 року розпочнуться продажі на європейському ринку. У нас вже підписано договір з польською, чеською та словацькою компаніями. Вони декларують, що є вже перевізники, які готові закуповувати цю машину», – сказав Бутко, додавши, що вартість автобуса «Еталон» стандарту Євро-6 становить 107,5 тис. євро, тоді як автобус з такими самими характеристиками в Європі продають за 150 тис. євро. За його словами, автокорпорація в цьому році розробила і виготовила зразок 12-метрового автобуса, який планують продавати за 170 млн дол.
Бутко розповів про плани з розширення продажів і оптимізації роботи корпорації на 2019 рік.
«Ринок автобусів в Україні є. За рік завезли тисячу автобусів, що були у вжитку. Цей сегмент нам теж необхідно захоплювати, і для цього з нового року ми створимо департамент продажів. Він буде допомагати нашим торговим домам продавати транспорт і компоненти. Також ми робимо акцент на скороченні витратної частини. У нас з’явилася внутрішня структура, яка щомісяця буде відслідковувати адміністративні та транспортні аспекти з метою скорочення витрат. Також стоїть питання енергозбереження. У нас дуже багато залізних відходів. Тому ми закуповуємо обладнання, яке дозволить з відходів металобрухту виготовляти різні інструменти. Це дасть непоганий додатковий дохід», – сказав він.
За словами Бутка, в році, що минає, на Чернігівському автозаводі розпочалася робота з будівництва нового малярного комплексу.
«Цей комплекс буде робити турецька компанія. Зараз вже йде проектування», – сказав він.
При цьому президент корпорації підкреслив, що корпорація продовжує підтримувати соціальні програми.
«В Одесі у нас є дитячий садок, а в Коблевому продовжує свою роботу спортивний дитячий табір «Бригантина» на 240 місць», – сказав він.
Також Бутко зазначив, що в Україні на даний момент повністю відсутнє кредитування машинобудівної галузі, що негативно позначається на галузі. «Банки кажуть, що вони кредитують, але я б хотів подивитися на цих щасливчиків. Може, сільське господарство, однак і тільки ті, які показують мільярдні або мільйонні прибутки», – сказав він.
В Україні все частіше можна побачити автомобілі білого кольору. Такі машини нерідко воліють купувати досвідчені…
Гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими на тлі глобального тренду на електрифікацію транспорту, а також побоювань…
Якщо ви чуєте нетипові звуки з-під капота свого автомобіля - це вже привід насторожитися. Однак…
Якщо ви мрієте про автомобіль представницького класу, але не можете дозволити собі купівлю нової моделі,…
Новообраний американський сенатор-республіканець Берні Морено жорстко розкритикував нідерландську транснаціональну корпорацію Stellantis, що володіє автомобільними брендами…
Компанія Ford більше не є найпроблемнішим автовиробником у світі. Як повідомляє Carscoops, її відтіснили одразу…