На частині автодороги Кропивницький-Миколаїв підрядники провели холодну регенерацію. Це технологія, що відновлює та посилює основу дороги, а в її основі – використання старих матеріалів дорожнього одягу. Вже багато років її використовують провідні будівельні компанії США та Європи, а тепер активно застосовує і Україна.
Про це повідомили Укравтодорі.
Якщо детальніше, то спеціальна машина переробляє існуючі дефектні шари дорожнього одягу на нові міцні та однорідні. Спочатку поверхню фрезують, отримуючи органічно-мінеральну суміш із зфрезерованого асфальтобетону та щебеневих матеріалів основи, додають до неї одночасно в’яжучі компоненти ( бітумна емульсія і цемент) та розподіляють рівномірним шаром. Далі – заключне ущільнення дорожніми котками.
В результаті цих маніпуляцій отримуємо міцний конструктивний шар дорожнього одягу з покращеними фізико-механічними характеристиками. Так дорога готова витримувати більші навантаження, а ніж на які була розрахована при будівництві.
На разі на дорозі Н-14 працює два підрядники і обидва застосовують холодний ресайклінг при ремонті, як і передбачено в проекті.
Нагадаємо, автошлях Н 14 перебуває в аварiйному станi. Дорога проходить територією Кіровоградської та Миколаївської областей.
Довговічність автомобіля для багатьох українців має вирішальне значення. Нерідко машину купують на десятиліття, тому важливо,…
Японський автобренд Nissan активно оновлює свій модельний ряд. На черзі найбільш доступний седан марки Versa…
Німецький автовиробник Volkswagen активно працює над випуском бюджетного електромобілю, щоб конкурувати з дешевими китайськими моделями.…
Інвестиційний банк Morgan Stanley знизив рейтинг акцій американскої компанії Tesla до рівня «утримувати», пише УНН.…
З 1 січня 2026 року в Україні вчергове піднімуть акцизи на автомобільне паливо, повідомляє ТСН…
Серед українських водіїв розповсюджена звичка викручувати кермо до упору при паркуванні авто. Дехто вважає, що…