На частині автодороги Кропивницький-Миколаїв підрядники провели холодну регенерацію. Це технологія, що відновлює та посилює основу дороги, а в її основі – використання старих матеріалів дорожнього одягу. Вже багато років її використовують провідні будівельні компанії США та Європи, а тепер активно застосовує і Україна.
Про це повідомили Укравтодорі.
Якщо детальніше, то спеціальна машина переробляє існуючі дефектні шари дорожнього одягу на нові міцні та однорідні. Спочатку поверхню фрезують, отримуючи органічно-мінеральну суміш із зфрезерованого асфальтобетону та щебеневих матеріалів основи, додають до неї одночасно в’яжучі компоненти ( бітумна емульсія і цемент) та розподіляють рівномірним шаром. Далі – заключне ущільнення дорожніми котками.
В результаті цих маніпуляцій отримуємо міцний конструктивний шар дорожнього одягу з покращеними фізико-механічними характеристиками. Так дорога готова витримувати більші навантаження, а ніж на які була розрахована при будівництві.
На разі на дорозі Н-14 працює два підрядники і обидва застосовують холодний ресайклінг при ремонті, як і передбачено в проекті.
Нагадаємо, автошлях Н 14 перебуває в аварiйному станi. Дорога проходить територією Кіровоградської та Миколаївської областей.
Українські водії, які їдуть до Європи своїм авто, можуть помітити незвичну секцію світлофора – червоний…
Дефлектори, відомі як вітровики, довго вважалися дрібною зручністю для автомобіля. Вони захищають салон від пилу…
Коли поліція зупиняє автомобіль на дорозі водії часто губиться. Серце б’ється швидше, думки плутаються. І…
Один із творців Tesla – Мартін Еберхард – порівняв електричний пікап Cybertruck зі сміттєвим баком.…
На українському вторинному ринку кросовери не втрачають популярності. Причина проста – місткість, дорожній просвіт і…
Інколи буває так, що після візиту до СТО кермо почаинає «сіпатися» під час гальмування. Попри…