Categories: Новини

Mitsubishi відмовилась будувати завод в Україні

Здається вже у всіх сусідніх країнах всесвітньо відомі (і не дуже) автомобільні виробники побудували свої заводи. А Україна – немов зачарована. Ніхто не хоче відкривати у нас свої підприємства. Хоча, і кадри кваліфіковані є, і розташування зручне, і робоча сила недорога. Глава «ММС Україна» Нішіно Кейсуке пояснив AUTO-Consulting, у чому причина цього «чаклунства».

Насправді, причин таких декілька. Перша з них – відсутність внутрішнього ринку збуту. Ринок-то є, але він в Україні поки недостатньо великий, щоб відкривати тут спеціально для нас локальне виробництво. Не вигідно.

Але ж у нас вигідне географічне положення, і з України можна експортувати авто в Європу. На думку Нішіно Кейсуке, всі, хто хотів робити автомобілі для країн Євросоюзу, вже мають свої заводи в одній з європейських країн. Зараз, темпи зростання європейського автомобільного ринку – невисокі. І найближчі прогнози не обіцяють прискорення цих темпів і великого зростання європейського ринку. Тому, будувати завод в Україні, в розрахунку на експорт в Європу, поки не перспективно.

В Україні немає суміжних підприємств, які могли б постачати комплектуючі на завод Mitsubishi, якби його побудували у нас в країні. Наприклад, немає власного виробництва автомобільного сталевого листа. Привозити комплектуючі з-за кордону, щоб потім використовувати їх на заводі, – не рентабельно.

І ще одна причина. Український уряд ніяк не стимулює іноземні інвестиції у виробництво. І не ініціює податкові преференції інвесторам. На думку Нішіно Кейсуке, повинна бути 30-відсоткова різниця між вартістю продукції, виробленої в Україні та імпортованої. Тоді виробництво тут стане вигідним.

Однак, за словами Нішіно Кейсуке, це – не остаточний вердикт. Чим швидше в Україні буде зростати автомобільний ринок, тим більше у нашої країни шансів залучити сюди іноземні компанії для будівництва заводів і виробництва автомобілів.

Recent Posts

Поліція зупинила Tesla, яка проїхала на автопілоті 40 км зі сплячим водієм за кермом

У Швеції водій-кур'єр заснув за кермом Tesla просто під час їзди на трасі. Незважаючи на…

30.04.2024

Забирають просто з траси: ТЦК затримують водіїв, які повертаються з-за кордону

Українські далекобійники міжнародних рейсів стикаються з проблемами з територіальними центрами комплектування (ТЦК і СП) після…

30.04.2024

10 ознак того, що вам час продати машину і пересісти на громадський транспорт

Продаж вашого автомобіля і перехід на громадський транспорт - це великий крок, який може принести…

30.04.2024

Що буде, якщо не міняти антифриз в автомобілі: краще не перевіряти

Охолоджувальна рідина в автомобілі є витратним матеріалом, який потрібно міняти час від часу для нормальної…

30.04.2024

Як скоротити витрату палива, натиснувши лише одну кнопку в авто: маловідомий секрет для водіїв

Не секрет, що останнім часом в Україні ціни на автомобільне паливо істотно зросли і продовжують…

30.04.2024

До 20 тисяч гривень штрафу: без чого не можна сідати за кермо українським водіям

Водії в Україні звикли, що їхня відповідальність за ПДР здебільшого настає за їхні дії чи…

30.04.2024