З вересня набирають чинності нові зміни державних будівельних норм щодо проектування доріг загального користування. Вони передбачають звуження крайні лівих смуг на дорогах.
Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.
«Це дуже вдала практика, яка працює у багатьох країнах Європи та світу. Тому ми вирішили обов’язково запровадити її під час нового будівництва найбільших і найінтенсивніших українських трас при влаштуванні лівих швидкісних смуг», – повідомив чиновник.
Зокрема, з 3,75 до 3,5 м звужується ширина лівих смуг руху на дорогах І категорії. Це траси з 3-ма і більше смугами руху в одному напрямку. Наголошую, що це стосується нового будівництва трас і є обов’язковим. Для реконструйованих трас ця норма є рекомендаційною.
Також встановлено нову ширину зупиночної смуги руху на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій) – 3 м замість 2,5 м. Зараз існуюча ширина цієї смуги дуже небезпечна і спричиняє додаткові аварії. Особливо це актуально для вантажних автомобілів, які не можуть у повній мірі безпечно та зручно розміститися на такій ділянці дороги.
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…
Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…
Прихід зими створює для українських автомобілістів складні умови експлуатації транспортного засобу. Найгірше, якщо машина просто…
З наближенням зими українські водії все частіше починають замислюватися над тим, як боротися з однією…
Найближчим часом в Україні можуть з'явитися нові підстави для позбавлення водійських прав. Відповідний законопроєкт уже…
У США іноді можна побачити припарковані автомобілі з пластиковими пакетами, одягненими на дзеркала заднього виду.…