Агентство Serviceplan провчило парижан, які переходять дорогу на червоне світло.
В рамках акції Serviceplan встановив на одній із вулиць пристрій, який створює ілюзію наїзду автомобіля, передає Твоя МАШИНА. Потім запам’ятовує обличчя людини в момент панічного страху, виводячи це фото на рекламний щит із грізними написами. Ставимо цим хлопцям десять інфарктів з десяти за креативність!
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…