Представники компанії Mazda стверджують, що електромобілі з ємними акумуляторними батареями є більш шкідливими для навколишнього середовища, ніж звичні автомобілі з дизельними двигунами.
У жовтні цього року виробник представив свій перший електромобіль Mazda MX-30, який комплектується досить скромною акумуляторною батареєю ємністю 35,5 кВт•год, тоді як конкуренти отримують часто куди більш ємкі акумулятори.
Чому компанія прийняла таке рішення? За словами європейського директора з досліджень бренду Крістіана Шульце (Christian Schultze), таким чином компанія дбає про нашу планету. Він заявив в інтерв’ю Automotive News, що при виробництві і подальшої переробки акумулятора такої ємності виділяється приблизно стільки ж двоокису вуглецю (CO2), скільки і при використанні дизельного хетчбека Mazda 3 протягом усього періоду його служби. В даному випадку враховувалася також заміна акумуляторної батареї після 100 тис. миль пробігу.
Компанія Mazda в ході розрахунків визначила, що акумуляторна батарея на 95 кВт•год (приблизний рівень Tesla Model S і Model X) спочатку із-за своєї ємності вимагає викиду більшої кількості двоокису вуглецю. Ситуація посилюється, якщо власник вирішити замінити акумулятор.
Американські автомобілі нерідко зустрічають скептицизм на ринку старих авто, але не варто їх списувати з…
Зимові ранкові години часто приносять автолюбителям додатковий клопіт у вигляді замерзлих лобових стекол. Це не…
Незважаючи на популярність турбованих двигунів, традиційні «атмосферники» залишаються еталоном інженерної майстерності. Вони виробляють високу потужність,…
У зимовий період двигуни внутрішнього згоряння традиційно споживають більше палива, що, враховуючи сьогоднішні ціни на…
Сьогодні для автомобільного ринку 150 000 гривень - смішна ціна. Однак навіть за такі гроші…
Сучасні автомобілі вражають своїми передовими технологіями, але деякі функції викликають сумніви в їхній довговічності та…