Виявляється, українські Таврії випускав не лише вітчизняний Запорізький автозавод, але й підприємство в сусідній Польщі.
Про незвичайну сторінку історії відомого українського бестселера розповіла Facebook-спільнота Українські автомобілі.
Повідомляється, що у січні 1995 року в місті Лодзь (Польща) в будівлі збанкрутілого Інституту текстильної промисловості почалася великовузлове складання ЗАЗ-1102 в двох комплектаціях «Стандарт», «Люкс» і вантажопасажирська модифікація ЗАЗ-110240 (Tavria Van). Збірка здійснювалася фірмою Damis директором якої був Богдан Томашевський.
Автомобіль повинен був зайняти нішу між польськими FSO Polonez і Fiat-126р. Ціни на Таврії складали: 12700, 13500, 13200 злотих. За перші пів року було зібрано 1000 автомобілів. Автомобілі комплектувалися польськими деталями: колісними ковпаками, шинами, акумулятором, термостатом, котушкою і свічками запалювання, а також технічними рідинами. У зв’язку з необхідністю задоволення вимог екологічних викидів, автомобілі, зібрані в Польщі були оснащені каталітичними нейтралізаторами чеської компанії Drupol. Всього на польському ринку було продано близько 6000 автомобілів.
Днями соцмережі сколихнуло вірусне відео, на якому водій седану на засніженій стоянці паркує свій автомобіль…
Існує стереотип, що автомобілі представницького класу коштують, як квартира. Насправді на вторинному ринку завжди можна…
Компанія Nissan еде активні приготування до презентації свого оновленого седану Versa. Про це повідомляє Carscoops,…
В американському Сан-Франциско місцевий сервіс безпілотних таксі Waymo зіткнувся з серйозною проблемою, коли на міській…
Німецький автовиробник BMW зробив перший крок до монополізації послуг ремонту своїх автомобілів. Як повідомляє Carscoops,…
Дорожні знаки в різних країнах іноді змінюються настільки часто, що водії просто не встигають їх…