Виявляється, українські Таврії випускав не лише вітчизняний Запорізький автозавод, але й підприємство в сусідній Польщі.
Про незвичайну сторінку історії відомого українського бестселера розповіла Facebook-спільнота Українські автомобілі.
Повідомляється, що у січні 1995 року в місті Лодзь (Польща) в будівлі збанкрутілого Інституту текстильної промисловості почалася великовузлове складання ЗАЗ-1102 в двох комплектаціях «Стандарт», «Люкс» і вантажопасажирська модифікація ЗАЗ-110240 (Tavria Van). Збірка здійснювалася фірмою Damis директором якої був Богдан Томашевський.
Автомобіль повинен був зайняти нішу між польськими FSO Polonez і Fiat-126р. Ціни на Таврії складали: 12700, 13500, 13200 злотих. За перші пів року було зібрано 1000 автомобілів. Автомобілі комплектувалися польськими деталями: колісними ковпаками, шинами, акумулятором, термостатом, котушкою і свічками запалювання, а також технічними рідинами. У зв’язку з необхідністю задоволення вимог екологічних викидів, автомобілі, зібрані в Польщі були оснащені каталітичними нейтралізаторами чеської компанії Drupol. Всього на польському ринку було продано близько 6000 автомобілів.
У світі автомобілебудування настають революційні зміни в галузі безпеки. Найближчими роками практично всі нові моделі…
Колір автомобіля для більшості автомобілістів має суто естетичне, інколи практичне та економічне значення. Мало хто…
Українці продовжують виявляти стійкий інтерес до вживаних автомобілів, імпортованих з-за кордону. Згідно з даними, наданими…
У Закарпатському обласному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки (ТЦК і СП) відреагували на звинувачення…
З 1 травня набули чинності нові зміни до Правил дорожнього руху (ПДР) в Україні. Серед…
В Україні незабаром може з'явитися новий штраф для автовласників. Законопроєкт №10216 вже внесено на розгляд…