Компанія SEAT представила свій перший електрокар, який буде випускатися під субрендом Cupra. Новинка називається Born і побудована на електричній платформі MEB Volkswagen Group, передає «Твоя МАШИНА» .
Багато в чому Cupra Born схожий на електрохетч Volkswagen ID.3. Зовні машина виглядає як суміш дизайнерських рішень обох марок. Так, передня частина виглядає агресивно і має спортивні акценти, що притаманне КУПР. А ось профіль і задня частина сильно нагадують ID.3. З відмінностей варто відзначити 20-дюймові колеса.
Виробник обіцяє особливі враження від водіння Cupra Born. Кліренс новинки менше на 50 мм спереду і 10 мм ззаду в порівнянні з VW ID.3. Однак у ID.3 спортивна підвіска доступна тільки в топової версії, а у Born вона йде вже в базовій комплектації, при цьому вона доповнена системою ESC Sport.
Модель буде пропонуватися у двох версіях, обидві з одним мотором на 150 або 204 к.с. і заднім приводом. Для старшого варіанта є опція e-Boost, яка збільшує потужність до 231 к.с. З нею машина прискорюється від 0 до 50 км / год за 2,6 секунди, а від 0 до 100 км / год – за 6,6 секунди. До слова, у ID.3 такої функції немає.
150-сильна версія доступна з батареєю на 45 кВтг, а більш потужна йде з батареєю ємністю 58 кВтг. В якості опції для неї також доступна батарея на 77 кВтг, яка забезпечує 504 км пробігу і підтримує швидку зарядку на станціях постійного струму 125 кВт. Так, 7 хвилин підзарядки дають 100 км пробігу. Також можна встановити тепловий насос, який перешкоджає падінню енергоефективності в складних погодних умовах.
На європейський ринок новинка надійде восени.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…