Під капотом V8 об’ємом 6,7 л: в Україні створюють власний «Хаммер» (фото)

Компанія «Українська бронетехніка» анонсувала вихід на ринок автомобіля «Novator-CV» – цивільної версії бронемашини «Новатор», що постачається силовим структурами.

Як повідомиляє MMR з посиланням на компанію, рішення прийнято у відповідь на численні запити.

Зазначається, що спеціалізований броньований автомобіль «Новатор» виробництва компанії «Українська бронетехніка» за короткий термін став хітом не лише в Збройних силах і спецпідрозділах силових структур України, а й за кордоном.

До його розробки в якості експертів залучалися офіцери і бійці Збройних сил України – Морської піхоти, Десантно-штурмових військ, Сил спеціальних операцій і Військової розвідки Сухопутних військ, – а також спецпідрозділу СБУ «Альфа», Державної прикордонної служби та спецпідрозділу Національної поліції «Корд», для яких він, власне, і призначений.

«Протягом останніх місяців «Українська бронетехніка» отримала велику кількість запитів на придбання цивільної версії «Новатора». У зв’язку з цим в компанії прийнято рішення щодо розробки такого варіанту популярної армійської машини. Мова не йде про виробництво «паркетного» пікапа з «брутальною» зовнішністю, на якому можна порикувати біля входу в нічний бар або покатати дівчат після дискотеки, – прокоментував директор ТОВ «Українська бронетехніка» Олександр Кузьма. – Хоча ця машина на трасі і поводиться, як спортивний болід, її рідна стихія – бездоріжжя, ліси і гори, а призначення – подорожі та справжні пригоди», – йдеться у повідомленні.

Прийом замовлень на Novator-CV розпочнеться наприкінці 2020 року. У всьому, крім бронезахисту, цивільна версія відповідатиме своєму армійському побратимові.

Novator-CV отримає восьмициліндровий турбодизель об’ємом 6,7 літри і потужністю 300 к. с.. Максимальна швидкість у 180 км/год буде обмежена електронікою.

Повнопривідний п’ятимісний автомобіль буде комплектуватися 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач, пневматичною підвіскою із змінним кліренсом, гідравлічними подвійними гальмами з системою ABS, потужною протиударною і вологозахищеною електричною лебідкою з довжиною троса 30 метрів.

У базовій версії машина збереже систему нічного водіння, підігрів всіх стекол і дзеркал, люк для виходу на дах, високошвидкісну автоматичну систему пожежогасіння салону і двигуна, автоматичну систему підкачки шин, електричний інвертор на 220 вольт, роз’єми для зарядки мобільних телефонів і радіостанцій, а також систему клімат-контролю для комфортної експлуатації автомобіля при температурі від -40 до +50 С.

Recent Posts

Ціни тануть на очах: п’ять надійних американських авто, які краще купувати з пробігом

Купівля нового автомобіля - це майже завжди втрата грошей. Значна частина моделей втрачають понад 20%…

25.09.2024

Чому двірники залишають розводи на лобовому склі і як вирішити цю проблему

Водії в Україні часто стикаються з ситуацією, коли склоочисники починають гірше виконувати свою функцію і…

25.09.2024

П’ять найгірших автомобілів за якістю салону просто зараз

При виборі автомобіля українці найчастіше орієнтуються на ходові характеристики або надійність транспортного засобу. Однак такий…

25.09.2024

Суха гниль на автомобільних шинах: як водієві впоратися з цією прихованою загрозою

Термін служби автомобільних шин обмежений не тільки кілометражем або активністю водія, а й впливом зовнішніх…

25.09.2024

Залишилося шість днів: українським водіям загрожують нові штрафи до 4 800 гривень

Деякі українські водії вже через шість днів почнуть отримувати нові автомобільні штрафи в розмірі до…

25.09.2024

Непристебнутий пасажир: що загрожує водієві за його перевезення

Багато водіїв помилково думають, що вони у своєму автомобілі несуть відповідальність тільки за себе і…

25.09.2024