Субкомпактний кросовер Фольксваген Нівус вже більше року успішно продається в Північній Америці. Тепер авто виходить на європейський ринок, дещо зміненим та під іншою назвою. Легендарний німецький бренд VW, не зраджуючи традиції називати всі легкові моделі з ДВС для Європи на літеру «Т», обрав для свого нового дітища ім’я Taigo.
На сьогодні «ТВОЯ МАШИНА» вже бачила фото Taigo, дещо знає про цей компактний елегантний автомобіль і готова поділитися інформацією з читачами.
Розробка автомобіля здійснювалась на платформі MQB-A0 із напівнезалежною задньою підвіскою. На аналогічній платформі випущені такі популярні автомобілі як Polo, T-Cross і T-Roc. Найближчим «родичем» Тайго зазивають Ти-кросс: обидві машини мають східну колісну базу й ширину, при цьому довжина Тайго дещо більша, ніж T-Cross, а висота, навпаки, менша. Таким чином повноцінний кросовер Volkswagen модифікувався у злегка піднятий хетчбек на п’ять дверей.
Найбільш цікавими є наступні характеристики марки:
З точки зору внутрішнього оснащення нова машина не додала до модельного ряду SUV визначних нововведень. Начинка в базовій комплектації майже повністю скопійована з Поло: цифрова панель приладів, медіа Discover Pro, сенсорний клімат-контроль, бездротова зарядка для телефону.
В автомобілі є опція квазіавтопілоту, Bluetooth, а також спільна подушка безпеки між передніми кріслами.
Вироблятись нова модель буде на автозаводі Фольксваген в Іспанії, а продаж перших екземплярів стартує в Британії вже в першій половині 2022 року. Передбачається, що ціна машини не перевищить 20 тисяч євро. Прогнозуємо, що завдяки такій ціні Тайго, з’явившись в Україні, знайде багато фанатів серед наших співвітчизників.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…