5 маловідомих регламентних робіт, без яких автомобіль довго не протягне

Більшість автовласників при обслуговуванні своєї машини сліпо вірять, що операцій, зазначених у програмі технічного огляду, більш ніж достатньо для безпроблемної експлуатації авто. Втім, це не так.

При ТО, наприклад, зазвичай міняють оливу в двигуні. А що там з рідиною в коробці передач механіків, як правило, не цікавить. Особливо, якщо компанія-виробник стверджує, що КП не вимагає обслуговування.

У післягарантійний же період станом оливи в МКП, «роботах», «варіаторах» і «автоматах» взагалі практично ніхто, включаючи господарів автомобілів, не цікавиться. Вона може потихеньку, непомітно, витекти через який-небудь сальник. Або в «коробці» накопичиться надто багато продуктів зносу. Зазвичай про стан рідини в КП згадують лише коли весь вузол виходить з ладу і вже вимагає серйозного ремонту. А найчастіше цього можна було б уникнути, вчасно замінивши оливу.

Діагностика гальмівної системи теж нерідко ігнорується автовласниками. Увага до неї зазвичай вичерпується заміною колодок, а від неї часом, залежить якщо не життя і здоров’я водія та пасажирів, то збереження бампера і кузова – як мінімум. Тому її теж потрібно періодично перевіряти і обслуговувати при необхідності. Найпростіша перевірка – гальмування «в підлогу» із середньою швидкістю. У безлюдному місці на безлюдній дорозі прискорюємось до 70-80 км/год і тиснемо на педаль гальма щосили. Якщо машину не веде при цьому в сторону, не «закидає» зад й інтенсивність уповільнення не викликає питань – все в порядку.

Якщо щось насторожило – треба їхати в у сервіс розбиратися.

Про періодичну перевірку рівня гальмівної рідини в бачку і її періодичну заміну також майже всі автовласники забувають. Хоча про це постійно говорять практично всі автоексперти.

А ось перевіряти час від часу рівень рідини в бачку гідропідсилювача рульового управління радять не всі. Якщо не слідкувати за рівнем рідини, то можна проґавити її витік. Насправді це поширене явище на моделях, де в системі використовуються алюмінієві патрубки. Кольоровий метал роз’їдають реагенти, рідина починає витікати і все закінчується дорого вартісним ремонтом насоса гідропідсилювача.

Ще настійно рекомендується контролювати і тримати в порядку, так це антикорозійне покриття днища авто і вентиляційні отвори в дверях. Щоб оглянути машину знизу її потрібно підняти, а це зайві «рухи», на які більшість власників не здатні. А тим часом несподівані подряпини днища стають епіцентрами іржі, якщо їх вчасно не замазати антикорозійним препаратом. У свою чергу дверцята ржавіють із середини, якщо у них потрапляє волога.

Share
автор
Kosar Denys

Recent Posts

Водіям нагадали правило 10 секунд, яке допомагає подовжити ресурс двигуна в авто

Економте пальне та подовжте ресурс двигуна за допомогою правила 10 секунд. Вимикайте мотор при тривалих…

03.06.2025

Топ-3 вживаних авто, які найчастіше підводять власників: антирейтинг від експертів

Експерти назвали найбільш ненадійні моделі вживаних сімейних авто, включаючи Volkswagen Golf, Seat Leon та Skoda…

03.06.2025

З’явилися нові фото найдешевшого кросовера Kia

Kia представила новий електрокросовер EV2 2026 року зі стильним дизайном. Це найдешевший варіант в сегменті…

03.06.2025

Справжня капсула часу: знайдено 35-річний Chevrolet Corvette без пробігу

У США виявили незвичайний Chevrolet Corvette ZR1 1990 року без пробігу. Спорткар у чудовому стані…

03.06.2025

Бюджетний і дуже практичний автомобіль Kia засвітили на нових фото до прем’єри

Представлено нові фото універсала Kia K4 2025 року, який стане найбільш практичним бюджетником марки з…

03.06.2025

Бетмобіль з кулеметами створений українцями продали в Дубаї за ціною суперкара

У Дубаї продали унікальний бетмобіль, створений українськими фахівцями у співпраці з німецькою компанією. Ціна –…

03.06.2025