Більшість автовласників при обслуговуванні своєї машини сліпо вірять, що операцій, зазначених у програмі технічного огляду, більш ніж достатньо для безпроблемної експлуатації авто. Втім, це не так.
При ТО, наприклад, зазвичай міняють оливу в двигуні. А що там з рідиною в коробці передач механіків, як правило, не цікавить. Особливо, якщо компанія-виробник стверджує, що КП не вимагає обслуговування.
У післягарантійний же період станом оливи в МКП, «роботах», «варіаторах» і «автоматах» взагалі практично ніхто, включаючи господарів автомобілів, не цікавиться. Вона може потихеньку, непомітно, витекти через який-небудь сальник. Або в «коробці» накопичиться надто багато продуктів зносу. Зазвичай про стан рідини в КП згадують лише коли весь вузол виходить з ладу і вже вимагає серйозного ремонту. А найчастіше цього можна було б уникнути, вчасно замінивши оливу.
Діагностика гальмівної системи теж нерідко ігнорується автовласниками. Увага до неї зазвичай вичерпується заміною колодок, а від неї часом, залежить якщо не життя і здоров’я водія та пасажирів, то збереження бампера і кузова – як мінімум. Тому її теж потрібно періодично перевіряти і обслуговувати при необхідності. Найпростіша перевірка – гальмування «в підлогу» із середньою швидкістю. У безлюдному місці на безлюдній дорозі прискорюємось до 70-80 км/год і тиснемо на педаль гальма щосили. Якщо машину не веде при цьому в сторону, не «закидає» зад й інтенсивність уповільнення не викликає питань – все в порядку.
Якщо щось насторожило – треба їхати в у сервіс розбиратися.
Про періодичну перевірку рівня гальмівної рідини в бачку і її періодичну заміну також майже всі автовласники забувають. Хоча про це постійно говорять практично всі автоексперти.
А ось перевіряти час від часу рівень рідини в бачку гідропідсилювача рульового управління радять не всі. Якщо не слідкувати за рівнем рідини, то можна проґавити її витік. Насправді це поширене явище на моделях, де в системі використовуються алюмінієві патрубки. Кольоровий метал роз’їдають реагенти, рідина починає витікати і все закінчується дорого вартісним ремонтом насоса гідропідсилювача.
Ще настійно рекомендується контролювати і тримати в порядку, так це антикорозійне покриття днища авто і вентиляційні отвори в дверях. Щоб оглянути машину знизу її потрібно підняти, а це зайві «рухи», на які більшість власників не здатні. А тим часом несподівані подряпини днища стають епіцентрами іржі, якщо їх вчасно не замазати антикорозійним препаратом. У свою чергу дверцята ржавіють із середини, якщо у них потрапляє волога.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…