Categories: Гараж

Чому іспити з водіння в автошколі треба знімати на відео?

З перейменуванням МРЕВ в територіальні сервісні центри МВС, корупція в них нікуди не зникла. Через автошколу так само можна “купити” водійське посвідчення, і розцінки учень може дізнатися вже на перших заняттях, а іноді – й до вступу. В результаті, на дороги виїжджають люди, які не мали мотивації старанно вчити ПДР, а іноді – і зовсім не відвідували заняття в автошколі. Це істотно знижує рівень відповідальності та дотримання водіями ПДР, підвищує аварійність і смертність на дорогах.

Про це у своїй статті для Gazeta.ua пише громадський діяч, активіст проекту “Дорожній Контроль” Олексій Задорожний.

Головний ворог корупції – відеозапис. Саме цим інструментом можна нанести серйозний удар по налагодженим схемами співробітників автошкіл і сервісних центрів. Іспит кожного водія в ТСЦ повинен бути зафіксований на відеозаписі зі звуком і доступний для перегляду в майбутньому, щоб при необхідності перевірити факт його здачі. Кількість відеозаписів має дорівнювати кількості людей, які здають іспити, помножену на кількість спроб. Під час екзамену з водіння, відеозапис потрібно вести з салону автомобіля. Це можна зробити за допомогою мобільних камер. Особу водія можна засвідчувати за допомогою біометричних сканерів, щоб виключити “підміну”. Тоді, при необхідності, відповіді на питання з приводу компетентності водія можна буде отримувати швидко і без проблем, а людський фактор і можливість вплинути на результати іспиту будуть істотно знижені.

Усіх водіїв потрібно регулярно, хоча б раз в декілька років, відправляти на перевірку знань ПДР разом з техоглядом їхнього автомобіля і перевіркою стану здоров’я

Після запуску такої системи, її потрібно буде наповнити записами за участю всіх нинішніх водіїв. Їх усіх потрібно регулярно, хоча б раз в декілька років, відправляти на перевірку знань правил дорожнього руху разом з техоглядом їхнього автомобіля і перевіркою стану здоров’я.

Дивно, що до цього досі не додумалися в МВС. Навіть саму ідею ніде не озвучували.

Першим аргументом проти такої ініціативи буде, напевно, відсутність коштів. Розумію, яких масштабів потрібен програмно-апаратний комплекс для такої фіксації і зберігання відеозаписів. Однак переконаний, хоч це і не дешево, МВС може дозволити собі такий спосіб підвищити рівень контролю і поліпшити ситуацію з безпекою на дорогах. Не обов’язково за бюджетні гроші. Зараз МВС багато закуповує на гранти і за допомогою інвесторів.

Виходить, для цього немає політичної волі і причина в банальній зацікавленості?

Recent Posts

Не кидайте їх у машині: 5 речей, які не можна залишати в салоні у спеку

Наближаються спекотні дні, а з ними - нові виклики для автомобілістів. Серед них проблеми зберігання…

06.05.2024

Професійна зустріч автомобільної спільноти в Києві 14-16 травня

14 -16 травня 2024 року в Києві у Міжнародному виставковому центрі пройде 31-а спеціалізована виставка…

06.05.2024

Як оскаржити штраф за порушення ПДР в Україні: покрокова інструкція

Автомобільні штрафи в Україні є звичайною справою, від якої ніхто, на жаль, не застрахований. Причому…

06.05.2024

Залишитеся без грошей і майна: що буде, якщо не платити штрафи за порушення ПДР

Автомобільні штрафи в Україні є частим явищем, від яких ніхто з водіїв не застрахований. Через…

06.05.2024

Чи може поліція штрафувати водіїв за увімкнене освітлення в салоні автомобіля

Серед водіїв існують суперечки з приводу того, чи можна їздити на автомобілі з увімкненим світлом…

06.05.2024

Чому українці кинулися масово продавати свої машини і до чого тут ТЦК

Квітень показав аномальні тенденції на українському автомобільному ринку. Зокрема, статистичні агентства зафіксували зростання угод з…

06.05.2024