Напевно, кожний власник бюджетного автомобіля переймається проблемою витрати палива. Так, якщо у вас Ауді Q8, за витратою бензину мало хто слідкує.
Втім, майже всі власники Chevrolet Laceti ставляться до цього параметру вкрай прискіпливо.
Злі язики говорять, якщо вам не подобається витрата палива на Лачетті, купіть інший автомобіль. Ми з цим не згодні.
Наприклад, номінальна витрата палива на Шевроле Лачетті з двигуном 1,6 л з механічною КПП — 6 л по трасі, 9 л по місту, 7 л загалом. Як для сучасної машини це забагато.
Це дані виробника, але на практиці все виглядає дещо інакше. Деякі власники кажуть, що витрата складає не менш ніж 13 літрів на сотню. Це майже як Волга.
Проте є варіанти, аби зменшити витрату процентів на 20. Вони не такі радикальні, як-то заміна паливної апаратури або газорозподільчого механізму, але до них варто прислухатись.
Більшість власників Лачетті перестрибнули у водійське крісло з салонів Жигулів або Москвичів. Варто розглянути різницю між карбюраторною та інжекторною системою живлення. Виключно з точки зору користувача.
Наприклад, режим відсічки був недоступним для власників карбюраторних машин.
Це нагадує режим гальмування двигуном на дизельних машинах. Але не все так просто. Інжекторна система Лачетті сама вираховує той момент, коли треба припинити подачу палива, головне — не тиснути на педаль, коли це не потрібно.
Ось простий приклад. Ми запускаємо двигун, він працює на холостих в діапазоні 800 обертів.
В цей час витрата палива становить, перераховуючи на протяг імпульсу форсунки 2,8 м/с. Під певним навантаженням, або в режимі відсічки витрата палива становить 1 м/c. Тобто, під час відсічки ми витрачаємо вдвічі менше палива.
Але варто подивитись на типові умови роботи двигуна. Звісно, в режимі відсічки їхати вигідніше. Втім, ось дані, отримані з бортового комп’ютера звичайного Лачетті 1,6 л:
Тобто, ми розігналися до дозволеної швидкості, але забудьте про педаль гальм.
Гальмуйте двигуном, якщо немає екстреної потреби. Не потрібно ставити механічну КПП на нейтралку, нехай двигун розбирається з навантаженням своїми силами. Це у нього вийде краще, повірте.
До того ж, якщо ми знаємо, що попереду заплановане зниження швидкості (ремонт дороги, похорон, корів ведуть), варто просто перемкнутись на нижчу передачу та продовжувати гальмувати двигуном. Це збереже нерви, частково ресурс двигуна, але особливо — паливо.
Але є нюанси в прошивках блоку керування двигуном. Якщо час імпульсу вприскування суттєво відрізняється від стандартного, потрібно пристосовуватись до саме цієї прошивки.
Річ у тім, що холості оберти можуть відрізнятись у прошивок, тоді гальмування двигуном не дасть того результату, на який ми розраховували.
Все просто. Навіть якщо попередні викладки були не зовсім зрозумілими, ось кілька порад для власників Шевроле Лачетті, аби зменшити витрату бензину:
Крім того, тиск у шинах теж має значення. Чим менше тиск, тим більша витрата бензину.
Також режим їзди у межах 80 км/год сприяє економії палива. Наприклад, якщо ми їдемо зі швидкістю 90 км/год, ми економимо три хвилини на кожних 100 км, але по паливу це дасть досить значний розбіг із заводськими даними.
Власне, це не всі поради, але, якщо притримуватись хоча б їх, витрата палива на вашому Лачеті знизиться на 10-12%.
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…