Двигуни навіть найсучасніших машин, як не дивно, продовжують залишатися досить витривалими пристроями, що витримують часом навіть застосування непередбаченого «мануалом» мастила.
Деякі типи автомобільних моторів вже при сходженні з конвеєра мають неабиякий масляний апетит. Через це ближче до кінця міжсервісного інтервалу власник такого агрегату може виявити сильне зниження рівня мастила в картері.
Цілком можливо, що саме тієї марки мастила для доливання, яку рекомендує завод-виготовлювач, в доступних торгових точках може банально не виявитися. У такій ситуації, перш за все, слід розуміти: наявність хоч якоїсь оливи довільного бренду в двигуні вже краще, ніж критичний недолік «рідної».
І долити літр хоч і не цілком підходящого, але моторного лубриканта набагато правильніше, ніж їздити з палаючим на приладовій панелі «маячком» низького тиску в системі змащення.
Як же вибрати найбільш підходящу з наявних у вашому розпорядженні «не тих» олив для двигуна? Для початку нагадаємо, що в якості навіть екстреного доливання не можна використовувати трансмісійні мастила.
В ідеалі для такої мети підійде мастило тієї ж в’язкісті. Якщо там є 5W30, то і «добавка» повинна бути 5W30. Коли «кандидатів» з точно такою ж мірою плинності в доступі немає, можна проявити гнучкість і залити до 5W30 мастило з характеристикою 5W40 або навіть 10W40.
Невелику зміну цього параметра мотор, звичайно, відчує, але це ні до чого страшного не призведе.
Крім того, на каністрі будь-якого пристойного мастила зазвичай вказується його індекс по API. Якщо ви знайдете на ній маркування SJ / SF, SF / CC або SG / CD, це означає, що вміст є універсальним і може застосовуватися як в бензиновому, так і в дизельному моторі.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…