Забитий сажею каталізатор швидко призведе до підвищеного зносу і швидкої поломки найбільш дорого вузла будь-якої машини – двигуна. Як цього не допустити – читайте далі.
Скільки років або тисяч кілометрів проживе каталізатор? На старих японських і американських автомобілях може пережити кузов і кілька змін глушника. Фактор зносу цього вузла багато в чому залежить від конструкції – в деяких випадках повністю прогорілий елемент просто перестає виконувати свою функцію без наслідків для мотора – а датчики загибелі вузла не помічають.
У сучасних же авто – боротьба за екологію і таке інше – подібний номер вже не пройде, лябда-зонд тут же запалить «чек» на торпедо. Але найчастіша причина виходу каталізатор з ладу – низька якість палива, рясно насиченого сіркою. Стільники забиваються сажею, вихлопні гази перестають виходити з мотора в належній кількості, двигун задихається, а мастило – рясно коксується на стінках. Шах і мат за кілька тисяч кілометрів.
Щоб цього не допустити, потрібно бути з автомобілем трохи уважніше. Для відновлення каталізатора є спеціальні хімічні склади двох типів: які заливаються в бак і ті, що механічно очищають стільники. З баком все гранично ясно, при заправці слід додати «хімію» в бензин і дати машині можливість «продихатися»: виїхати на швидкісну магістраль і «дати гару». До речі, фахівці рекомендують всім автомобілістам проводити таку процедуру кожні 20 000 км. Превентивно, так би мовити.
Якщо ж цього виявилося недостатньо, то слід взяти «пінний» очищувач: на ямі або естакаді викручуємо лямбда-зонд, який стоїть перед каталізатором, і через трубку заповнюємо стільники спеціальним миючим розчином.
Якщо ж каталізатор забитий «наглухо» або вже розсипався, про що неодмінно повідомить дослідження ендоскопом, то водій постає перед вибором: вибивати, ставлячи обманку, або міняти, заплативши, як за половину автомобіля.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…