Вуглецеві відкладення на свічах, клапанах, поршневих кільцях і форсунках можуть з’явитися не тільки від бензину або дизеля сумнівної якості, але і від постійної експлуатації машини в режимі штовхання в міських заторах. Справа в тому, що на малих обертах двигуна паливо, що потрапляє в циліндри, згоряє не повністю. І основна проблема роботи мотора на збагаченій суміші – відкладення сажі. Як боротися з цією проблемою читайте далі.
Якщо ми говоримо про прості інжекторні двигуни, то в першу чергу нагар з’являється на клапанах. Ця проблема має властивості сніжної грудки: у міру подальшої експлуатації машини відкладень стає все більше і більше, вони перетворюються в своєрідні нарости, що перешкоджають нормальному наповненню циліндрів паливоповітряної сумішшю, а в більш запущених випадках призводять до неповного закриття клапанів. Загалом, оком не встигнете моргнути, як «тарілочки», відповідальні за надходження паливної суміші в камеру згоряння і випуск відпрацьованих газів, можуть прогоріти зовсім, що автоматично тягне перегородку головки блоку циліндрів.
Само собою зрозуміло, утворення відкладень інтенсивно відбувається і на форсунках інжектора. Через ці відкладень паливо неправильно розпорошується, що призводить не тільки до збільшення його витрати і втрати потужності, а й до порушення теплообміну в моторі. І вважайте себе щасливчиком, якщо ремонт обійдеться лише заміною клапанів або форсунок.
Втім, не «попасти» на дорогий ремонт, викликаний нагаром від неякісного палива або їзди в заторах, допоможуть сучасні засоби профілактики. Скажімо, в нагоді стане «Очисник інжекторів швидкої дії» або «Очисник форсунок безпосереднього уприскування і системи живлення».
Доведено, що регулярне профілактичне застосування якісних препаратів для очищення паливної системи значно подовжує термін служби як окремих дорогих вузлів, так і двигуна в цілому.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…