Вода, яка витікає з вихлопної системи разом з газами – досить поширена ситуація.
Скоріше за все автовласники не раз помічали подібне у себе. При різкому прискоренні може навіть з’явитися ціла струя. Чому виникає таке явище і чи представляє воно небезпеку?
Це звичайна вода. Вона з’являється в той час, коли паливо згорає в циліндрах. Хто не знає, будь-яке паливо, бензин або дизель, являє собою суміш вуглеводнів – органічних речовин, які складаються з атомів вуглецю і водню.
Під час їх горіння починають утворюватися оксиди вуглецю, вода в цей час відділяється. Частка парів води в вихлопі може досягати 5.5%. Здавалося б, не так багато, але H2O швидко конденсується в рідину при відповідній температурі. У деяких автомобілів, особливо у тих, де стоять потужні двигуни, можна спостерігати, як при прискоренні з вихлопних труб ллється вода.
Таке явище відбувається через те, що двигун споживає багато палива і виробляє, при цьому, пристойну кількість води. Вона накопичується в самому охолодженому елементі випускної системи – в глушнику. Під час початку руху, автомобіль трохи присідає на задні колеса, а прийомний отвір труби на лічені секунди стає нижче рівня рідини в глушнику. Крім того, викидання води сприяє ефект інерції.
Здавалося б, чого тоді переживати, якщо це природний процес, який відбувається майже в кожному автомобілі? Але справа в тому, що вуглекислий газ, коли розчиняється в воді, перетворюється в кислоту. Крім цього, під час роботи двигуна починають вироблятися окису азоту і сірки. Звичайно, їх не так багато, як СО2, але під час потрапляння в воду вони можуть перетворюватися в потужні кислоти – азотна і сірчана. Якщо враховувати такі обставини, то постійно перебуваюча в глушнику рідина вже не буде здаватися невинною.
Як правило, деталі вихлопної системи ще на етапі складання захищають від появи корозії – вони виконані з нержавіючої сталі. Однак, навіть такий матеріал згодом буде слабшати перед натиском кислот. Ще гірша ситуація спостерігається у автомобілів із вторинного ринку. Багато автовласників економлять гроші при заміні вихлопної системи. В результаті можна отримати дірки в глушнику вже через пару місяців експлуатації. Саме тому деякі дбайливі власники ніколи не ігнорують капаючу рідину.
Як підсумок, з вихлопних труб капає вода – з першого погляду, це не становить жодної небезпеки для автомобіля. Однак, рідина, яка накопичується в глушнику, може роз’їдати навіть нержавійку з часом.
Сьогодні в автомобілях працюють десятки електронних систем, що покликані поліпшити життя водіїв та їх пасажирів,…
Останні роки автомобілі Kia в Україні стали дуже популярними, завдяки своїй доступності та технологічності. Але…
Корейський автовиробник преміальних автомобілів Genesis повідомив про кумедну проблему зі своїм флагманським седаном G90. Як…
Напередодні російські окупанти завдали удару по Печенізькій греблі в Харківський області. Яки повідомила Служба відновлення…
Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…
Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…