Перша причина слабкої динаміки автомобіля може бути пов’язана з недостатньою кількістю повітря.
Скоріше за все, водії неодноразово помічали, що автомобіль повільніше в жарку погоду. Це пов’язано зі зменшенням щільності повітря. Фахівці підрахували, що при нульовій температурі в одному кубічному метрі міститься 1,7 кг повітря, а якщо температуру підвищити до +25 градусів, то його зміст опускається до 1,2 кг на кубічний метр. Таким чином можна з’ясувати, що в спеку в циліндри потрапляє менше кисню, а температура горіння знижується, що і спричиняє зниження віддачі двигуна. Аналогічне явище відбувається і в гірській місцевості, адже через меншу щільність повітря погіршується наповнення циліндрів повітрям.
Другою причиною може стати рівень тиску в шинах.
При низькому тиску пляма контакту з дорогою збільшується, а відповідно зчеплення з дорогою поліпшується. Перекачуючи шини пляма контакту зменшується. В обох випадках розгінна динаміка знижується.
Третьою причиною слабкого розгону може стати засміченість паливної системи або елементів паливної магістралі.
Треба перевірити регулятор тиску, а також паливний провід, який може бути пошкоджений після виїзду на бездоріжжя. Якщо ж автомобіль погано набирає швидкість або смикається при натисканні на педаль газу, то причиною може бути неякісний бензин. Причина також може критися в несправному датчику ДМРВ, датчику детонації, датчику кисню і інших датчиках.
Четверта причина відбувається, коли зчеплення автомобіля починає «буксувати».
Двигун може добре набирати обертів, але швидкість при цьому набирається вкрай повільно. На АКПП дана проблема часто пов’язана з несправністю гідротрансформатора, а у роботизованих коробок і варіатора виходять з ладу елементи зчеплення.
П’ятою причиною можуть стати проблеми в системі запалювання
Найімовірніше свічки і високовольтні дроти вже відпрацювали свій ресурс і всього лише вимагають заміни. Однак проблема може критися і в котушці запалювання, а її заміна напевно влетить в копієчку.
Шоста причина повільності при розгоні, якщо в одному або декількох циліндрах двигуна низька компресія. Якщо діагностика показала низький рівень компресії, то можливо пошкоджені клапани або залягли поршневі кільця.
Сьомою причиною може виявитися необслужена або несправна гальмівна система.
Можливо, колодки під час руху не повністю розлучаються і постійно пригальмовують автомобіль. Якщо ж гальмівна система справна, то слід перевірити регулювання стоянкового гальма.
Читайте також: Названі 4 основні міфи про механічну коробку передач
TikTok-блогер carknowledge розкрив водіям маловідомий лайфхак, який в екстреній ситуації може без перебільшення врятувати життя.…
Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…
Тренд на електрифікацію продовжує домінувати в автомобільній індустрії, проте ключовою проблемою залишається низька практичність акумуляторів,…
Правила дорожнього руху регулярно змінюються, і водії часом можуть навіть не знати про це. Особливо,…
Досвідчених автомобілістів кожен нетиповий звук або запах у машині змушує запідозрити технічну несправність. Відомий автомеханік…