Багато автолюбителів все ще думають, чи варто міняти літню гуму на зимову, поставити старі колеса, які вже відслужили декілька сезонів, чи купити нову. Експерти розповіли, як правильно встановити критичний знос зимових шин.
Як з’ясувалося, одним із найважливіших показників є “втома” гуми. Цей параметр визначається при візуальному огляді. Якщо на поверхні шини ви побачили тріщини, то такі шини вже експлуатувати небезпечно, тому що через них можуть проникнути реагенти та різні хімікати, якими переповнені наші дороги, та призвести до втрати еластичності, а також до пошкодження корду.
Також, не варто використовувати відновлені колеса з істотними ушкодженнями боковини або біговій поверхні більше двох років.
Останнім критерієм є залишкова висота протектора, яка не повинна бути меншою за 4 мм. Варто зазначити, що на нових зимових покришках цей показник перевищує 10-12 міліметрів.
Взагалі, в середньому шини можуть прослужити до 7-8 сезонів, або 80000 км пробігу (в залежності від виробника). Якщо цей термін або кілометраж вже було перевищено, варто задуматися про покупку нових коліс.
Читайте також: Названо 6 найнебезпечніших для життя аксесуарів в автомобілі
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…