Запобіжник – маленька, але дуже важлива частина електросистеми будь-якого автомобіля. Найчастіше на неї просто не звертають уваги, але лише до тих пір, коли запобіжники не починають горіти регулярно. Як відзначають експерти, часті їх перегорання свідчать про більш серйозну проблему, яка аж ніяк не зникне після покупки чергової упаковки недорогих запобіжників.
Справа в тому, що останні перегорають не просто так, а в наслідок серйозного перепаду напруги, найчастіше – при замиканні тієї чи іншої ланки електричного кола. Саме запобіжники оберігають машину від серйознішого замикання, в результаті якого може відбутися сильний перегрів проводів з подальшим займанням. А це вже пряма дорога до пожежі.
Щоб не доводити ситуацію до таких серйозних наслідків, потрібно звернути увагу на те, які саме запобіжники горять найчастіше, щоб виділити той вузол в електросистемі, який потребує ремонту або заміни. Самі по собі запобіжники теж потрібно міняти з розумом, з огляду на зазначені заводом-виготовлювачем вимоги по максимальному навантаженні на той чи інший осередок в блоці запобіжників. Найчастіше використовуються номінали від 7.5 до 30 ампер.
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…
Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…
Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…