Відсутність різного роду несправностей автомобіля і проблем при експлуатації авто буде багато в чому залежати від того наскільки правильно автовласник обслуговує машину, проводить її плановий ремонт і правильно експлуатує, не перевантажуючи двигун з коробкою передач. Поговоримо детальніше про те, які поширені помилки роблять автовласники, які швидко вбивають автомобілі, змушуючи проводити їх складний дорогий ремонт.
Про необхідність прогріву автомобіля завжди розпалюються запеклі суперечки. Хтось стверджує, що така процедура була необхідна лише на старих Жигулях, тоді як нові машини, в яких використовуються якісні масла, такого прогріву не потребують. Однак, в дійсності, навіть при використанні дорогого синтетичного мастила, забезпечити правильну роботу мотора можна лише в тому випадку, коли добре прогріта технічна рідина, а всі вузли в АКПП і двигуні знаходяться в своїй оптимальній температурі.
Саме тому більшість фахівців все ж рекомендують проводити прогрів двигуна, причому виконувати таку процедуру слід не тільки взимку, але і влітку. Правильний прогрів зазвичай займає 2-3 хвилини, а після початку руху не слід відразу ж сильно піднімати обороти двигуна, лише коли масло і охолоджуюча рідина вийдуть на свою робочу температуру, можна вже експлуатувати авто на повну.
Якщо відкрити інструкцію до будь-якого автомобіля, то в ній вказується, що автовиробник буде рекомендувати виконувати масляний сервіс в двигуні кожні 15 тисяч кілометрів. Але в реальності міняти в моторі масло слід куди частіше, особливо, якщо машина експлуатується в місті, то таку роботу слід проводити на пробігу близько 8 тисяч кілометрів. Це дозволить попередити закоксовку масляних каналів, а двигун буде завжди захищений від зносу.
Те ж саме відноситься і до автоматичних і механічних коробок передач, в яких масло слід міняти кожні 50-70 тисяч кілометрів. На нових автомобілях самостійно виконати таку процедуру досить важко, потрібно звертатися в спеціалізовані сервісні центри, де вам проведуть всю таку роботу буквально за кілька годин, і в подальшому у вас будуть повністю виключені будь-які проблеми при експлуатації двигуна і КПП.
Охолоджуюча рідина в процесі експлуатації може втрачати свої властивості, особливо, якщо вона не змінювалася протягом 3-5 років і більше. У подібному випадку в ній з’являється осад у вигляді пластівців, які забивають радіатор. У підсумку, з’являється перегрів, а всередині мотора може утворитися корозія. Все що необхідно буде зробити, щоб попередити поломку силового агрегату, це раз на два роки міняти антифриз, використовуючи якісну охолоджуючу рідину.
Тиск в колесах не постійний, ніпель може банально пропускати повітря або ж в залежності від температури повітря в шинах може змінювати свій обсяг. Необхідно регулярно раз на місяць перевіряти тиск в колесах, що дозволить забезпечити оптимальні показники витрати палива, попередити погіршення комфорту керування автомобілем, виключаючи швидкий знос протектора покришок.
Необхідно взяти собі за правило раз на півроку навідуватися в сервіс і проводити профілактичний огляд автомобіля на підйомнику. Це дозволить замінити елементи підвіски, які вийшли з ладу, попередивши при цьому появу серйозних несправностей. Пам’ятайте про те, що куди простіше усунути різні несправності, як тільки вони з’явилися, ніж в подальшому міняти вже половину підвіски і не ремонтувати двигун.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…