Виконуючи ремонт машин, майстри різних автомобільних центрів не проти вдатися до ряду способів, що дозволяють обдурити клієнтів.
Так, дуже часто фахівці майстерень називають цілий ряд додаткових послуг, які вони насправді не здійснюють. Відбувається це лише для того, щоб заробити на вашій необізнаності.
Крім того, ще одним способом обману водіїв стає використання вживаних матеріалів і запчастин, які видаються за нові.
Найчастіше водії не добре розбираються в будові власного автомобіля, тому добре піддаються на подібні виверти співробітників автомайстерень.
Для того, щоб цього не траплялося, кожен раз потрібно перед зверненням в автомобільний сервіс точно знати, що саме вам необхідно замінити.
Особисто перевіряйте всі виконані роботи і попросіть докладно розповісти про кожну виконану процедуру. Це дозволить уникнути маси проблем, в тому числі і пов’язаних з переплатою за ті послуги, які насправді не виконувалися.
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…