Ремінь приводу газорозподільного механізму є, мабуть, першою річчю, вихід з ладу якої водії чекають з жахом.
Для того, щоб зберегти автомобіль на довгі роки і не витрачатися на дорогий ремонт, автолюбителям варто регулярно перевіряти стан ременя ГРМ. Дана деталь використовується для синхронізації роботи системи запалювання з ходом поршнів і клапанів. Обрив ременя може викликати серйозні проблеми.
Рекомендований інтервал заміни ременя становить від 50 до 100 тис. км пробігу. Все залежить від моделі автомобіля і якості самої деталі. Однак фахівці радять проводити регулярну заміну кожні 5 років навіть в тому випадку, якщо пробіг у машини невеликий. Термін служби можуть знизити і неправильна установка ременя, а також пролиті на нього технічні рідини і бруд.
Часто до передчасного зносу призводить не тільки потрапляння технічних рідин, але і сторонні елементи, а також сильна або недостатня натяжка. Це може привести до прослизання, що спричинить нестабільну роботу мотора, а в гіршому випадку – клапани «зустрінуться» з поршнями і погнуться. А ремонт коштує не малих грошей.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…