Колись давно мало не кожний шофер перед тим, як вирушити в дорогу, обходив свій автомобіль і стукав ногою по колесах. Деякі водії роблять так досі. Що це – звичка, чи дія, яка має практичне значення? У цій статті ми розповімо, навіщо насправді водії перед тим як сісти за кермо стукають ногами по колесах.
У минулому столітті водії вантажівок стукали ногами по колесах для того, щоб перевірити тиск в шинах. Це був простий і ефективний спосіб визначити, чи не потрібно підкачати шину. Такий метод перевірки тиску в покришках виник виходячи з їх конструкції (колеса мали додаткові камери).
Потім цей метод перевірки тиску шин взяли собі на “озброєння” власники легкових автомобілів. Але вони це робили ще з однієї причини – вважалося, що за допомогою такої перевірки можна визначити наявність люфту у ступичних підшипників, з-за чого збільшується ризик ДТП.
Якщо у сучасного автомобіля проколоті безкамерні колеса, то це помітно візуально. Машина просто осідає під своєю вагою. Тому для перевірки тиску в шинах не треба стукати по них ногами. Досить просто подивитися.
Що ж стосується люфту ступичного підшипника, якщо він мінімальний, то постукуванням ногами по колесах його визначити навряд чи можливо. Якщо підшипник розбитий серйозно, то це відразу видно по машині.
Люфт потрібно відразу усунути на СТО. Для цього знадобиться допомога евакуатора, так як з такою проблемою вирушати в поїздку не можна.
Зараз стукати по колесам має сенс тільки водіям вантажівок зі спареними колесами. У таких машинах візуально практично неможливо визначити наявність проколу. Для інших автомобілістів це не має сенсу.
Втім, немає нічого поганого, якщо вранці власник легкового автомобіля обійде його і постукає ногою по колесах. Так у нього буде причина з усіх боків оглянути свою “ластівку”.
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…