Документальні художні фільми, в безлічі демонстровані у вітчизняному кінопрокаті, вже давно вклали в голови вітчизняних автолюбителів стереотип того, що чим нижче кліренс, тим крутіше зовнішній вигляд машини, і тим вона швидше і впевненіше маневрує в міському потоці.
Хоча, часом, багато хто не віддають собі звіту, що великі Російські міста в ранкові та вечірні години намертво «стоять» в заторах, і взагалі про всі особливості управління та експлуатації автомобіля оснащеного низькопрофільною гумою.
Особливо, дивують автолюбителі, яким дуже подобаються занижені Пріори зокрема, та й, судячи з усього, занижені ВАЗи в цілому, які примудряються розмістити покришки 17, а то і 18 радіусу в колісних арках, при необхідності додатково розширених, призначених конструкцією виробника для установки максимум 15 -16 радіусу гуми.
Ми пропонуємо розібратися у всіх тонкощах докладно.
Будь-який автомобіль – дуже складний технічний агрегат, що складається в свою чергу з десятків і навіть сотень додаткових механізмів, вузлів і елементів. З огляду на, що на кожен вузол транспортної техніки доводиться чимале навантаження, що виникає від постійних розгонів і гальмувань, а також від безперервного тертя частин, кожен елемент конструкції має свій запас міцності і допустиме перевищення граничних навантажень, які він здатний витримати.
Це і називається допусками заводу виробника.
Порушення допусків веде до різкого зниження експлуатаційного ресурсу тих чи інших компонентів автомобіля, і скорочення життєвого циклу вашого авто в цілому.
Розмір дисків і висота профілю автомобільних покришок мають величезне значення.
>Адже від цих показників залежить те, з якою швидкістю автомобіль буде розганятися, яке зусилля потрібно подолати мотору, коробці перемикання передач, зчеплення і ще багато чому іншому для того, щоб зрушити з місця ваше авто, якщо максимальний розмір дисків і гуми, на які розрахований ваш автомобіль, буде перевищено.
Не кажучи вже про підвіску, яка бере на себе будь-який вплив, пов’язане зі зниженням рівня амортизації. А тим часом установка низкопрофильной гуми впливає на це самим безпосереднім чином. Так що без модифікації підвіски встановлювати низькопрофільну гуму – ризиковано. Ваша підвіска просто розвалиться на частини.
Найпоширенішою причиною, по якій автолюбителі встановлюють низькопрофільні шини, є бажання збільшити радіус використовуваних дисків. Якщо залишити профіль автомобільної покришки, то диски збільшеного радіусу просто не зможуть розміститися в колісних арках.
А установка гуми з низьким профілем дозволяє з легкістю встановити диски більшого діаметру на 1-2 розміру, що перевищує рекомендації заводу-виготовлювача.
Пам’ятайте про те, що чим нижчий профіль вашої гуми, тим жорсткіше колесо, і тим вище навантаження на підвіску вашої машини.
Однак якщо ви йдете на установку автомобільних покришок з низьким профілем без порушення технічних умов, розроблених конструкторами, то це здатне дати ряд позитивних ефектів в частині підвищення рівня керованості та оптимізації роботи інших систем вашого автомобіля:
Підвищення швидкості, на якій автомобіль йде в занос, поліпшення керованості, зниження кількості і рівня кренів, а також економія палива на наш погляд є суттєвими плюсами. І якби дороги в нашій країні були на порядок краще, можна було б однозначно рекомендувати низькопрофільні колеса всім без винятку, як must have!
А тепер скажемо кілька слів про мінуси низького профілю, яких все-таки більше, ніж очевидних плюсів:
Отже, в сухому залишку у нас сформувався ряд правил, які вкрай бажано дотримуватися, якщо ви задумалися про встановлення гуми з низьким профілем, але при цьому хочете уникнути серйозних неприємностей зі здоров’ям вашого залізного скакуна:
Ну і звичайно не варто забувати про те, що занижені машини спочатку розроблялися інженерами з тим розрахунком, щоб використовуватися в умовах спортивної їзди, а не міський. Тому подумайте, перш ніж відмовитися від м’якої і комфортної їзди на більш низьких швидкостях на користь різкого і жорсткого переміщення в транспортному потоці на колесах з низьким профілем.
Сьогодні в автомобілях працюють десятки електронних систем, що покликані поліпшити життя водіїв та їх пасажирів,…
Останні роки автомобілі Kia в Україні стали дуже популярними, завдяки своїй доступності та технологічності. Але…
Корейський автовиробник преміальних автомобілів Genesis повідомив про кумедну проблему зі своїм флагманським седаном G90. Як…
Напередодні російські окупанти завдали удару по Печенізькій греблі в Харківський області. Яки повідомила Служба відновлення…
Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…
Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…