Цей автомобіль ЗАЗ був розроблений на початку 70-х рр. як один з варіантів перспективного передньопривідного сімейства. Робота над машинами нової комплектації на ЗАЗі почалася ще в кінці 60-х. Робота закипіла під керівництвом головного конструктора Запорізького автозаводу – Володимира Стешенко, який захистив дисертацію на тему передньопривідних авто. Про цей цікавий факт повідомляють Українські автомобілі на своїй з сторінці в Фейсбук.
Перспективний автомобіль, представлений на фото, був побудований у вигляді макету. Машина мала дводверний кузов типу седан. Зупинимося на її дизайні, який виконаний в сучасному на той час незграбному стилі. При проектуванні конструктори явно відштовхувалися від ВАЗ-2101 Жигулі, тільки що запущеного у виробництво, який в свою чергу був побудований на основі Fiat 124. Однак у вигляді перспективного ЗАЗ є і нотки інших популярних на той час іномарок. Це, наприклад, Volvo 144 або малолітражний DAF 44/46.
Однак до ходового зразка в даному випадку справа так і не дійшла. Для майбутньої «Таврії» був обраний інший тип кузова – трьохдверний хетчбек. У будь-якому випадку макет передньопривідного ЗАЗ початку 70-х заслуговує на повагу.
До речі, фотографію макета перспективного ЗАЗу надав Музей техніки «Фаетон» із Запоріжжя, в колекції якого багато прекрасно збережених автомобілів ЗАЗ, до речі, тут недавно з’явився і вищезгаданий DAF 46.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…