Німецькі винахідники з команди iEV 1 представили прототип iEV X (Intelligent Electric Vehicle). У «складеному» вигляді довжина машини становить 160 см. Ширина сітікара дорівнює 78 см. Для перевезення пасажира розсувний автомобіль подовжується до 190 см, за рахунок чого з’являється додаткове місце за водієм. Щоб перевозити ще й якийсь вантаж, довжина сітікара може збільшуватися до 220 см.
Вага моделі iEV X становить 115 кг. Силову установку прототипу живить 48-вольтова літій-іонна батарея. Машина може проїхати без підзарядки 60 км. Повна зарядка акумулятора займає 3 години. На даху сітікара є сонячна панель на 40 Вт, яка й заряджає батарею. Максимальна швидкість iEV X становить 45 км/год.
Більш продуктивна версія iEV X важить 145 кг. Вона має більш ємний акумулятор, запас ходу в 120 км, сонячну панель на 60 Вт. Межа швидкості такої версії становить 60 км/год.
Збір коштів на реалізацію проекту iEV X ведеться на Kickstarter. Якщо машина з’явиться на ринку, то коштуватиме вона дуже дешево – близько 2 тисяч доларів. За «топову» версію доведеться викласти майже 10 тисяч доларів.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…