Німецькі винахідники з команди iEV 1 представили прототип iEV X (Intelligent Electric Vehicle). У «складеному» вигляді довжина машини становить 160 см. Ширина сітікара дорівнює 78 см. Для перевезення пасажира розсувний автомобіль подовжується до 190 см, за рахунок чого з’являється додаткове місце за водієм. Щоб перевозити ще й якийсь вантаж, довжина сітікара може збільшуватися до 220 см.
Вага моделі iEV X становить 115 кг. Силову установку прототипу живить 48-вольтова літій-іонна батарея. Машина може проїхати без підзарядки 60 км. Повна зарядка акумулятора займає 3 години. На даху сітікара є сонячна панель на 40 Вт, яка й заряджає батарею. Максимальна швидкість iEV X становить 45 км/год.
Більш продуктивна версія iEV X важить 145 кг. Вона має більш ємний акумулятор, запас ходу в 120 км, сонячну панель на 60 Вт. Межа швидкості такої версії становить 60 км/год.
Збір коштів на реалізацію проекту iEV X ведеться на Kickstarter. Якщо машина з’явиться на ринку, то коштуватиме вона дуже дешево – близько 2 тисяч доларів. За «топову» версію доведеться викласти майже 10 тисяч доларів.
TikTok-блогер carknowledge розкрив водіям маловідомий лайфхак, який в екстреній ситуації може без перебільшення врятувати життя.…
Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…
Тренд на електрифікацію продовжує домінувати в автомобільній індустрії, проте ключовою проблемою залишається низька практичність акумуляторів,…
Правила дорожнього руху регулярно змінюються, і водії часом можуть навіть не знати про це. Особливо,…
Досвідчених автомобілістів кожен нетиповий звук або запах у машині змушує запідозрити технічну несправність. Відомий автомеханік…