Подібний інноваційний двигун буде встановлений вже на кросовері бренду – QX50 нової генерації
Японський концерн Toyota зареєстрував у патентному відомстві США інноваційний двигун із змінним ступенем стиснення, в якому використовуються шатуни із змінною довжиною.
Ноу-хау японських інженерів полягає в тому, що замість поршневого пальця використовується ексцентрик, за рух якого відповідають гідравлічні циліндри. Вони ж контролюються тиском оливи: механізм змінює відстань від колінчастого валу до поршня і збільшує або зменшує ступінь стиснення.
Технологію складно назвати революційною, особливо коли в цій же області ведуть свої розробки інженери компанії Infiniti.
Варто нагадати, що QX50, в якому появиться новий двигун, є однією з найбільш очікуваних новинок сегмента. Авто часто потрапляє в об’єктив фотокамер шпигунів, а в Мережі уже з’явилися патентні зображення кросовера.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…