Подібний інноваційний двигун буде встановлений вже на кросовері бренду – QX50 нової генерації
Японський концерн Toyota зареєстрував у патентному відомстві США інноваційний двигун із змінним ступенем стиснення, в якому використовуються шатуни із змінною довжиною.
Ноу-хау японських інженерів полягає в тому, що замість поршневого пальця використовується ексцентрик, за рух якого відповідають гідравлічні циліндри. Вони ж контролюються тиском оливи: механізм змінює відстань від колінчастого валу до поршня і збільшує або зменшує ступінь стиснення.
Технологію складно назвати революційною, особливо коли в цій же області ведуть свої розробки інженери компанії Infiniti.
Варто нагадати, що QX50, в якому появиться новий двигун, є однією з найбільш очікуваних новинок сегмента. Авто часто потрапляє в об’єктив фотокамер шпигунів, а в Мережі уже з’явилися патентні зображення кросовера.
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…
У сервісному центрі МВС зафіксували вкрай незвичний випадок — на перевірку потрапило фальшиве водійське посвідчення,…