Подібний інноваційний двигун буде встановлений вже на кросовері бренду – QX50 нової генерації
Японський концерн Toyota зареєстрував у патентному відомстві США інноваційний двигун із змінним ступенем стиснення, в якому використовуються шатуни із змінною довжиною.
Ноу-хау японських інженерів полягає в тому, що замість поршневого пальця використовується ексцентрик, за рух якого відповідають гідравлічні циліндри. Вони ж контролюються тиском оливи: механізм змінює відстань від колінчастого валу до поршня і збільшує або зменшує ступінь стиснення.
Технологію складно назвати революційною, особливо коли в цій же області ведуть свої розробки інженери компанії Infiniti.
Варто нагадати, що QX50, в якому появиться новий двигун, є однією з найбільш очікуваних новинок сегмента. Авто часто потрапляє в об’єктив фотокамер шпигунів, а в Мережі уже з’явилися патентні зображення кросовера.
Під час вибору вживаного авто слід звертати увагу на цілу низку чинників, щоб надалі не…
Популярний британський автомобільний блогер, ведучий YouTube-каналу Rusty Trusty висловився на тему купівлі старих автомобілів у…
Весна є типовим періодом, коли водії помічають, що гальмівні колодки їхнього автомобіля зносилися. Після зимового…
Компактні автомобілі користуються дедалі більшою популярністю серед українців, особливо у великих містах, де мобільність і…
Купівля нового автомобіля може бути захоплюючою подією, але вибір часу для цієї угоди може істотно…
BMW - це бренд, який не потребує представлення. З їхньою багатою спадщиною та інноваційним підходом…