Toyota Yaris Cross: нова версія славнозвісного Яріса або окрема модель?

Кросовер Яріс Кросс від концерна Тойота має мало спільного із новим хетчбеком Ярісом, хоча і створений на базі аналогічної платформи TNGA-В. До маніпуляцій з назвою компанія вдалася із маркетинговою метою – аби відображати у звітах продаж Ярісів загальним числом, включаючи всі моделі і модифікації. Це доволі розповсюджена в автопромі історія. По суті, Toyota Yaris Cross входить до модельного ряду Ярісів лише номінально.
Що ж являє собою це авто? Розбиралася редакція сайту «ТВОЯ МАШИНА».

Загальні відомості про Тойота Яріс Кросс

Експерти розглядають його як конкурента Nissan Juke та Ford Puma. Ще в березні 2021 року машина була представлена публіці у вигляді прототипу. А вже влітку Toyota продемонструвала повністю готове авто.
Перш за все, викликають повагу габарити. Новий японський автомобіль має параметри 418х176,5х156 см, а також збільшений на 30 мм порівняно із хетчбеком Тойота кліренс.
Далі говоримо про дизайн нової Toyota. Він прямо вказує на те, що ви маєте справу саме з паркетником, завдяки:

  • ламаним лініям колісних арок – з ними машина виглядає достатньо агресивно;
  • майже вертикальному фасаду, яку прикрашає крупний фірмовий логотип. Він, до речі, викликає чіткі асоціації із Toyota RAV4;
  • оригінальним формам оптики, що ідеально пасують позашляховому іміджу моделі;
  • двокольоровій палітрі кузова, завдяки якій автомобіль виглядає впевнено й елегантно. На фото, які наразі є у вільному доступі, бачимо авто бронзово-чорного кольору.

Технічні параметри позашляховика від Тойота

Для евроринку Toyota Yaris Cross представлена в гібридному варіанті. В комплектацію входять бензиновий ДВС атмосферного типу, електродвигун та електромеханічна коробка-варіатор. Загальна потужність паркетника Тойота складає 116 кінських сил. Чи буде випущено автомобіль в чисто електричній варіації – наразі невідомо.
Власному внутрішньому ринку японським виробником пропонується також машина з одним бензиновим атмосферним двигуном на 1,5 л та варіатором Direct Shift.
Серед інших цікавих характеристик – інтелектуальний повний привід E-Four. В звичайному режимі машина їде за допомогою переднього приводу. А при старті, розгоні, а також на слизьких покриттях окремий електродвигун приводить у дію задню вісь. Задню підвіску розробники концерну Toyota зробили незалежною двоважільною.
Наразі Toyota Yaris Cross вже на конвеєрі французького заводу, яким випускається і попередня Тойота Яріс. Старт продажів у Європі – в планах на початок 2021 року. Ну а ми з вами будемо із нетерпінням очікувати появи новинки від Тойота в найбільш передових автосалонах України.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти