Модернізована версія середньорозмірної китайської моделі отримала косметичні поліпшення і новий салон
Зовні новинку можна впізнати за збільшеною радіаторною решіткою, новою головною оптикою та горизонтальними стоп-сигналами. Усередині змінених дизайнерами деталей куди більше – салон виглядає зовсім іншим. Тут присутній нова передня панель, «приборка» зі зміненим дизайном і нова мультимедійна система з великим сенсорним дисплеєм по центру. По-іншому виглядає навіть окремий блок управління клімат-контролем.
А ось під капотом нічого не змінилося – там буд все той же 1,3-літровий бензиновий турбомотор на 133 кінських сили або знову ж бензинова атмосферна «півторашка», що видає 109 «коней». Коробка – 5-ступінчаста “механіка” або «автомат» з такою ж кількістю швидкостей.
Існує думка, що чим старший автомобіль, тим нижча його ціна. Це правило діє лише до…
Заміна моторної оливи в автомобілі є найважливішим елементом технічного обслуговування будь-якого автомобіля з ДВЗ. Здійснюється…
Іноді купівля вживаного автомобіля може здатися вигідною угодою, проте завжди слід враховувати довгострокову надійність конкретної…
Колишній автодилер із 43-річним стажем роботи, а нині популярний YouTube-блогер Рей Шефска розкрив автомобілістам 3…
Як правило, ліквідність автомобіля важлива, якщо новий власник має намір у майбутньому перепродати його. Однак…
Весна є особливим періодом для автомобілістів. Після важких зимових умов усім потрібно провести низку обов'язкових…