Модернізована версія середньорозмірної китайської моделі отримала косметичні поліпшення і новий салон
Зовні новинку можна впізнати за збільшеною радіаторною решіткою, новою головною оптикою та горизонтальними стоп-сигналами. Усередині змінених дизайнерами деталей куди більше – салон виглядає зовсім іншим. Тут присутній нова передня панель, «приборка» зі зміненим дизайном і нова мультимедійна система з великим сенсорним дисплеєм по центру. По-іншому виглядає навіть окремий блок управління клімат-контролем.
А ось під капотом нічого не змінилося – там буд все той же 1,3-літровий бензиновий турбомотор на 133 кінських сили або знову ж бензинова атмосферна «півторашка», що видає 109 «коней». Коробка – 5-ступінчаста “механіка” або «автомат» з такою ж кількістю швидкостей.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…