Наступна генерація японського седана Mazda6, який вийде в 2019 або в 2020 році, буде побудована на задньопривідній архітектурі від Toyota
Базою для нового автомобіля стане модульна платформа FR, запозичена у Toyota за договором про партнерство між японськими машинобудівниками. Це ж шасі ляже в основу спорткара Mazda RX-9, оснащеного роторним двигуном. Прототип моделі покажуть в рамках Токійського автосалону в жовтні поточного року.
В підкапотному просторі нового седана Mazda 6 розмістяться оновлені бензинові агрегати від сімейства SkyActive-X, які повинні стати першими серійними моторами з запалюванням від стиснення. У подібних установках паливно-повітряна суміш зможе без примусу загорятися в циліндрі в процесі стиснення. Незважаючи на це двигуни SkyActive-X оснастять звичайними свічками запалювання, які будуть використовуватися при великих навантаженнях.
Ford Explorer, один із найуспішніших середньорозмірних позашляховиків в історії, привернув увагу безлічі автолюбителів. З моменту…
Вибір автомобіля для великої родини - це завдання, що вимагає ретельного аналізу різних чинників, починаючи…
Акумулятор, як відомо, є таким самим витратним матеріалом в автомобілі, що має свій граничний ресурс,…
У певний момент практично будь-який автомобіліст може зіткнутися з ситуацією, коли в салоні його транспортного…
Під час вибору як вживаного, так і нового автомобіля, надійність завжди виходить на перший план.…
Аналітики автомобільного ринку з проекту Kelley Blue Book звернули увагу на стабільне падіння цін на…